۱۶ شهریور ۱۳۹۱، ۱۴:۵۵
کد خبر: 80311837
T T
۰ نفر
هفته دفاع مقدس فرصتي براي احيا و ترويج روح دفاع مقدس در جامعه است

اروميه - استاندار آذربايجان غربي با تاكيد بر برگزاري هر چه با شكوه و اثرگذار هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبي است تا روح دفاع مقدس در جامعه احياء و ترويج شود.

وحید جلال زاده روز پنج شنبه در سومین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاكید كرد: مسوولین دستگاه های اجرایی باید به این فكر كنند كه چگونه می توانند با استفاده از فرصت هفته دفاع مقدس روحیات مردم را به فرهنگ دفاع مقدس نزدیك تر كنند.

وی اضافه كرد: هفته دفاع مقدس همچنین زمان خوبی برای تبیین نقش رهبری و ولایت در پیروزی های بزرگ رزمندگان اسلام و موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است ، زیرا اگر رهبری و ولایت از دست ما برود دچار مشكل می شویم.

استاندار آذربایجان غربی یاد آور شد: با هدایت و روشنگری های رهبر معظم انقلاب در نبرد با دشمنان در اجلاس غیر متعهد ها پیروز شدیم ، لازم است نقش رهبری و ولایت در پیروزی های هشت سال دفاع مقدس نیز به خوبی تبیین شود.

جلال زاده با تاكید بر پرهیز از برنامه زدگی در آیین های هفته دفاع مقدس گفت: به جای برگزاری تعداد زیادی از برنامه ها، باید تلاش كنیم برنامه هایی را به اجرا بگذاریم كه اثرگذاری زیادی دارند.

وی فضا سازی مناسب شهرها در هفته دفاع مقدس را نیز مهم و اثرگذار دانست و اظهار داشت: فضای شهرها در هفته دفاع مقدس باید فضای دفاع مقدس را تداعی كند، میدان ها و معابر عمومی باید نمادهایی از دفاع مقدس داشته باشند.

جلال زاده با تاكید بر حضور اثرگذار مسوولین و مدیران دستگاه های اجرایی در آیین های هفته دفاع مقدس افزود: حضور در آیین های دفاع مقدس به منزله بزرگداشت خون شهداء است، لذا برای ادای دین خود در قبال خون شهداء باید در آیین ها شركت كنیم.

استاندار آذربایجان غربی با تجلیل از عملیات های تابستان سال گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب غرب آذربایجان غربی علیه گروهك های ضد انقلاب یاد آور شد: لازم است در هفته دفاع مقدس امسال از مجاهدان سپاه در این عملیات ها كه بركات فراوانی برای نظام داشته است قدردانی شود.

وی با تاكید بر برگزاری هرچه باشكوه آیین های سان و رژه در شهرستان ها گفت: در آیین های هفته دفاع مقدس سعی شود از فرماندان سپاه و ارتش به عنوان سخنران استفاده شود كه تاثیر زیادی در تبیین دفاع مقدس ملت ایران در برابر دشمنان خواهد داشت.

جلال زاده، دیدار و سركشی از خانواده های معظم شهداء ، نمایش فیلم های سینمایی و مستند دفاع مقدس در سینماها و برگزاری شورای اداری در مزار شهدای انقلاب اسلامی را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس امسال عنوان كرد.

583/245
۰ نفر