۱۹ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۲۶
کد خبر: 80315419
T T
۰ نفر

استاندار يزد :

مردم، قدردان تلاش هاي دولت و نظام هستند

۱۹ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۲۶
کد خبر: 80315419
مردم، قدردان تلاش هاي دولت و نظام هستند

يزد - استاندار يزد گفت : عملكرد دولت نهم و دهم براي مردم ملموس است و مردم هميشه قدردان تلاش ها و زحمات مديران و خدمتگزاران خود در استان هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،محمدرضا فلاح زاده روز یكشنبه در دیدار با مشاور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در امور استانها افزود: در طول دوران فعالیتم در استانداری تنها از چند رسانه بازدید كردم كه یكی از آنها خبرگزاری و دیگری روزنامه ایران بوده است.

وی افزود: روزنامه ایران و بویژه صفحه ایران زمین آن را هر روز مطالعه می كنم حتی وقتی در سفر هستم و بخش ایران زمین آن را در منزل بایگانی می كنم تا بدانم چه عملكردی داشته ایم.

استاندار یزد با مثبت ارزیابی كردن عملكرد رسانه های استانی و خبرگزاری و روزنامه ایران افزود: ارتباط ما با این دو مجموعه و نیز رسانه ملی در سطح استانی صددرصد است اما درخواست ما انعكاس اخبار یزد در بخش های سراسری و ملی است.

فلاح زاده در همین خصوص از مدیرعامل موسسه شهرستانهای روزنامه ایران درخواست كرد تا در این روزنامه یك صفحه به صورت چرخشی در اختیار استانها قرار گیرد و اخبار استانها به صورت ویژه و هفتگی در بخش سراسری منتشر شود .

نماینده ارشد دولت در استان یزد در ادامه با اشاره به فعالیت های گسترده دولت نهم و دهم در این استان اظهار داشت :دستاوردهای این دو دولت در استان یزد در قالب بولتنی مفصل در حال آماده شدن است .

استاندار یزد تأكید كرد : البته ما معتقدیم كه مردم عملكردها را می بینند و قدردان مدیران و خدمتگزاران و دولت و نظام هستند و این امر را در سفرها و دیدارها از نزدیك دیده ایم به گونه ای كه بارها شرمنده این همه لطف مردم استانمان شده ایم .

در این نشست مشاور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در امور استانها و مدیرعامل موسسه شهرستانهای روزنامه ایران نیز با اشاره به لزوم توجه ویژه به اطلاع رسانی دستاوردهای نظام اسلامی در دوران فعالیت دولت نهم و دهم تأكید كرد: تمام تلاش ما در سفرهای استانی ،افزایش تعامل با مدیران ارشد استان برای عملكرد بهتر است.

میعاد صادقی اطلاع رسانی را ركن اصلی فعالیت دستگاه ها عنوان كرد كه باید به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد و گفت :وظیفه ماست كه در تعامل با دستگاه ها و با استفاده از نقطه نظرات مدیران ارشد استان ،در جهت انعكاس بهتر فعالیت ها و دستاوردها اقدام كنیم .

وی ادامه داد : در همین زمینه پیشنهاد می كنیم استانداری با در اختیار قرار دادن فضا از امكانات و دستگاه های چاپ رول موسسه ایران به عنوان مركز چاپخانه ای جنوب كشور استفاده نماید .

مدیرعامل موسسه شهرستانهای روزنامه ایران همچنین خواستار مشاركت استانداری در انعكاس عملكرد دولت و دستاوردهای نظام در روزنامه ایران با استفاده از منابع استانی شد و تأكید كرد : با توجه به گستره فعالیت ها و بودجه فرهنگی ضروری است بخش اندكی از بودجه ها در حوزه اطلاع رسانی هزینه شود .

در ادامه این نشست سردبیر مجموعه ایران زمین نیز با تشریح فعالیت های این مجموعه در سطح كشور گفت : تلاش ما این است كه با تعامل بیشتر با مسئولان استانها در پربارتر شدن ایران زمین گام برداریم .

هاشم سروش پور با ابراز خرسندی از نگاه بویژه استاندار یزد به ایران زمین تأكید كرد : تقاضا داریم با همین نگاه ،ما را با ارائه نقطه نظرات و یادداشت ها در اطلاع رسانی بهتر یاری نمایید .ك/2

1968
۰ نفر