۲۱ شهریور ۱۳۹۱، ۸:۰۲
کد خبر: 80318248
T T
۰ نفر
بهبود وضعيت ترافيكي اروميه در بازگشايي مدارس ضروري است

اروميه - فرماندار اروميه گفت: بهبود وضعيت ترافيكي اروميه در بازگشايي مدارس ضروري است.

جواد شریف نژاد روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیك شهرستان ارومیه افزود: بهسازی گرههای ترافیكی با توجه به بازگشایی مدارس و افزایش سفرهای درون شهری از ابتدای مهر ماه بسیار مهم و ضروری است كه دراین خصوص باید برنامه ریزی های جدی صورت گیرد.

وی با اشاره به مطالبات مردم برای بهبود وضعیت ترافیكی شهر ارومیه به عنوان یكی از پرترافیك ترین شهرهای كشور اضافه كرد: این ترافیك در زمان باز بودن مدارس بسیار بیشتر است و مردم نیز در این ماهها توقع بیشتری برای روان سازی ترافیكی دارند.

وی از حذف میدان مخابرات و تبدیل آن به تقاطع خبر داد و اظهار كرد: باید در این خصوص به سرعت برنامه ریزی و اجرا شود و این میدان برای روان سازی ترافیك شهری و كاهش معضلات آن، به تقاطع تبدیل شود.

فرماندار ارومیه اجرای طرح محدوده ترافیكی در خیابانهای مركزی شهر را بسیار موثر دانست و افزود: این طرح به مدت سه ماه دیگر تمدید می شود تا بتواند در كاهش ترافیك خیابانهای مركزی به ویژه خیابان امام موثر باشد.

در این نشست یك طرفه شدن مسیر كوی بهارستان از طرف میدان شهدا به موازات خیابان حافظ 2 تا تقاطع اول بررسی و در كمیته فنی به تصویب شورای ترافیك رسید.

در این جلسه 11 مصوبه كمیته فنی سازمان ترافیك به تصویب رسید .

8136/583