۲۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۵۷
کد خبر: 80318898
T T
۰ نفر
يك  محقق ايراني در كنگره جهاني دندانپزشكي ميكروسكوپي  سخنراني مي كند

تهران - براي نخستين بار از يك محقق ايراني به عنوان سخنران اصلي معتبرترين كنگره جهاني دندانپزشكي ميكروسكوپي - انجمن دندانپزشكي ميكروسكوپي اروپا - دعوت شده است .

این انجمن هر دو سال یك بار یك كنگره بین المللی جهت ارائه تازه ترین تكنیك ها در رشته نوپای دندانپزشكی میكروسكوپی و كم تهاجمی در یكی از پایتخت های كشورهای عضو برگزار می كند و در نشست مهرماه خود كه در شهر برلین برگزار می شود از دكتر بهنام شكیبایی فوق تخصص جراحی های كم تهاجمی ایمپلنت برای سخنرانی دعوت كرده است.

سخنرانی ها و كارگاه های عملی این كنگره 3 روزه در رابطه با اختراعات و پروتكل های درمانی جدید در رشته های دندانپزشكی كم تهاجمی ترمیمی , ریشه درمانی كم تهاجمی , درمان پروتز به صورت كم تهاجمی , جراحی كم تهاجمی لثه و جراحی كم تهاجمی بازسازی استخوان فك و ایمپلنت خواهد بود .

دكتر شكیبایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا گفت : این برای نخستین بار است كه از یك محقق ایرانی به عنوان یكی از پنج سخنران اصلی جهان دعوت به عمل آمده است .

لازم به ذكر است سخنرانی و كارگاه عملی دكتر شكیبایی , نماینده جمهوری اسلامی ایران , در روزهای پنجم و ششم اكتبر ( چهاردهم و پانزدهم مهرماه ) در رابطه با تكنیك جدید وی در زمینه جراحی میكروسكوپی و كم تهاجمی سینوس لیفت جهت جایگذاری ایمپلنت در فك بالا خواهد بود.

علمی **1354**1544
۰ نفر