۲۵ شهریور ۱۳۹۱، ۲۱:۵۰
کد خبر: 80324248
T T
۰ نفر
سرمربي تيم ذوب آهن اصفهان: اشتباهات داور جزو بازي است

اصفهان - سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بيان اينكه شش باخت داشتيم ولي نگفتيم اشتباه از داوري بود، گفت: اشتباهات داور جزو بازي است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'محمدرضا كربكندی' شامگاه شنبه پس از برد تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران افزود: اشتباهات می تواند به نفع یا ضرر تمام تیم ها باشد.

وی تاكید كرد: داور در این بازی اشتباه تاثیرگذاری نداشت.

سرمربی ذوب آهن اصفهان با بیان اینكه نیمه اول بازی را بد شروع كردیم، اظهارداشت: تعجب می كنم كه چرا در تمرینات خوب هستیم ولی در بازی نمی توانیم آن را كنترل كنیم.

وی تصریح كرد: فرهادی بازدن گل، روند بازی را برای ما تغییر داد و در مقابل تیم فولاد را به فكر فرو برد.

كربكندی با اشاره به برد تیمش مقابل فولاد خوزستان افزود: با این سه امتیاز فاصله خود را با تیم دیگر آخر جدول بیشتر كردیم و به آینده امیدوارتر شدیم.

وی به گل اسماعیل فرهادی اشاره كرد و گفت: فیلمبردار تلویزیون كه به خط نزدیك بود اظهارداشت این گل آفساید نبود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به بازی ضعیف گودرزی و محمدپور در نیمه اول این بازی تصریح كرد: نیمه اول این دو بازیكن خوب بازی نكردند و اگر می خواستم آنان را تعویض كنم می بایست هفت تا هشت بازیكن دیگر را تعویض می كردم ولی برای بهتر شدن شرایط، صبر كردم.

كربكندی به خالی بودن زمین حریف در زمان زدن كرنرها اشاره كرد و اظهارداشت: وظیفه تمام بازیكنان برای هرپستی از قبل مشخص شده ولی استرس اجازه نمی دهد آنان كار خود را درست انجام دهند.

سرمربی ذوب آهن اصفهان تاكید كرد: استرس بازیكنانم باید در هفته های آتی از تیم خارج شود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر شنبه با نتیجه دو بر یك تیم فولاد خوزستان را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان شكست داد.

گل های تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان توسط اسماعیل فرهادی در دقایق 46 و 83 به ثمر رسید و تنها گل تیم فوتبال فولاد خوزستان در دقیقه هفت توسط بختیار رحمانی وارد دروازه شد.

قضاوت این دیدار توسط 'شاهین حاج‌بابایی' انجام شد و ' مرتضی كریمی' بعنوان كمك داور اول و 'جلیل شعرانی' بعنوان كمك داور دوم وی را در این قضاوت یاری دادند.

پ/8116/1011