۲۹ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۲۳
کد خبر: 80329823
T T
۰ نفر

فرماندار سلماس :دفاع مقدس جنگ اسلام با تمامي كفر بود

۲۹ شهریور ۱۳۹۱، ۱۱:۲۳
کد خبر: 80329823
فرماندار سلماس :دفاع مقدس جنگ اسلام با تمامي كفر بود

اروميه - فرماندار سلماس با گراميداشت هفته دفاع مقدس و تجليل از ياد و خاطره سرداران و 12 هزار شهيد آذربايجان غربي گفت : دفاع مقدس جنگ اسلام با تمامي كفر بود .

مرتضی نظری روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : برخلاف تبلیغات دروغین دشمنان دفاع مقدس جنگ اسلام با اسلام نبود، بلكه جنگی بود كه در آن تمام حق در مقابل تمام باطل قرار گرفته بود .

وی اظهار كرد : تعداد زیادی از اسرایی كه در جنگ تحمیلی به اسارت رزمندگان اسلام درآمده بودند و همچنین تجهیزات بجای مانده در میدان های نبرد ، نشان می داد كه دشمنان با تمام توان به یاری دشمن ملت ایران آمده و با تامین تجهیزات و حتی سرباز قصد نابودی اسلام را داشتند.

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینكه در طول تاریخ پادشاهان گذشته هركدام بخاطر خوشگذرانی های خود بخش بزرگی از كشور را تقدیم بیگانگان كرده بودند تاكید كرد: اما در جنگ هشت ساله علیرغم نبود امكانات ملت قهرمان ایران از كوچك و بزرگ به میدان آمده و اجازه ندادند یك وجب از خاك مقدس این كشور در اشغال دشمن باقی بماند.

نظری موفقیت های عظیم نظام اسلامی كشور اعم از علمی ، اقتصادی و سیاسی را دستاورد بزرگ دفاع مقدس عنوان كرد و افزود : ب0 واسطه دفاع مقدس و رشادت رزمندگان اسلام بود كه امروز ایران اسلامی به جایگاه بلندی رسیده و در منطقه حرف اول را می زند.

فرماندار سلماس تبین ارزشهای دفاع مقدس و بازخوانی رشادت های فرماندهان و شهدای جنگ تحمیلی به نسل امروز را ضروری خواند و گفت : بازخوانی وقایع دفاع مقدس به نسل امروز راهی روشن در برابر آنان گشوده و به آنان می فهماند وارث خون چه كسانی هستند و چه رسالتی برعهده دارند.

8135/583