۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۱۱
کد خبر: 80331626
T T
۰ نفر
جنگ هشت ساله عليه ايران به نيابت از طرف تمام ابرقدرت ها آغاز شد

زنجان - فرمانده سپاه انصارالمهدي (عج) استان زنجان گفت: جنگ هشت ساله و نابرابر عليه ايران اسلامي به نيابت از طرف تمام ابرقدرت ها آغاز شد.

سردار جهانبخش كرمی ، روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران ، افزود: این جنگ نابرابر با هدف از میان برداشتن انقلاب و نظام اسلامی شروع شد ولی با تدابیر و رهنمودهای بی بدیل رهبری ، شجاعت ، شهامت و شهادت طلبی رزمندگان اسلام و پشتیبانی و حمایت های مادی و معنوی بی دریغ مردم مومن ، انقلابی و ولایتمدار نتیجه ای جز شكست و رسوایی عاید رژیم بعث و حامیانش نداشت.

وی اظهارداشت: در طول هشت سال جنگ تحمیلی و نابرابر، دشمنان دین و قرآن به لحاظ سیاسی ، نظامی و اقتصادی از رژیم صدام حمایت كردند ولی پایداری ، ایثار، رشادت و دلاورمردیهای رزمندگان غیور اسلام، وجود مبارك حضرت امام (ره) و حضور مردم در صحنه، موجب شد تا اردوگاه كفر در مقابل اسلام تن به ذلت و زبونی دهد و در دستیابی به اهداف شوم و پلیدشان عاجز و ناتوان نشان دهند.

سردار كرمی با بیان اینكه باید حماسه های دوران دفاع مقدس به شكل دقیق به نسل جوان و آیندگان منتقل شود گفت: هفته

دفاع مقدس كه یادآور هشت سال حماسه، ایثار، فداكاری و جانبازی و شهادت می باشد بهترین فرصت برای این كار است.

وی تصریح كرد: در زمان حاضر اگر ایران اسلامی به جایگاه رفیع و بلند در عرصه های مختلف از جمله علم و صنعت دست یافته همگی به بركت خون پاك شهدا، حماسه آفرینیهای رزمندگان اسلام، وجود ولی فقیه و حضور مردم در صحنه بوده است.

سردار كرمی، گفت: بانوان نیز در پیروزی انقلاب و جنگ هشت ساله و نابرابر ، نقش به سزایی داشتند و هنگام بدرقه فرزندان خود جهت حضور در جبهه های حق علیه باطل صحنه های باشكوه و به یادماندنی خلق كردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاكید براینكه برنامه های هفته دفاع مقدس باید به شكل مناسبی به مرحله اجرا درآید ، خاطرنشان ساخت: سپاه زنجان در طول هفته دفاع مقدس 55 عنوان برنامه را در سطح استان توسط نواحی ، حوزه ها، پایگاه های مقاومت و اقشار مختلف بسیج به مرحله اجرا درخواهد آورد كه رژه نیروهای مسلح ، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، بازخوانی عملیات والفجر هشت از جمله این برنامه ها است.

597/522