۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۴۸
کد خبر: 80331734
T T
۰ نفر
نماينده گناباد در مسابقات فوتبال ليگ برترجوانان استان از صعود به مرحله بعد بازماند

گناباد- رييس هيات فوتبال گناباد گفت: تيم اتحاد نوقاب گناباد، نماينده جوانان اين شهرستان در مسابقات فوتبال ليگ برتر استان با دو باخت پياپي از صعود به مرحله بعد باز ماند.

'علیرضا راواره' روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم اتحاد نوقاب در عین شایستگی هایی كه داشت نتیجه را به تیمهای فوتبال جوانان بردسكن و تربت حیدریه واگذار و از گردونه مسابقات كنار گذاشته شد.

او اظهار داشت:نماینده گناباد در بازی نخست خود مقابل بردسكن با نتیجه دو بر یك بازی را واگذار كرد و در بازی دوم نیز به مصاف تیم تربت حیدریه رفت و با نتیجه یك بر صفر از صعود به مرحله بعد باز ماند.

وی افزود:امروز نیز این تیم یك مسابقه تشریفاتی دیگر خواهد داشت كه البته تنها برای تیم مقابل مهم است.

سرمربی تیم فوتبال اتحاد نوقاب نیز گفت: بازیكنان ما واقعا بازیهای خوبی ارائه كردند و هر سه گلی كه در دو بازی گذشته وارد دروازه ما شد ضربه ایستگاهی بود.

'حسین غیاثی' افزود: تیم ما در بازی اول مقابل بردسكن 11 موقعیت تك به تك با دروازه بان را از دست داد و در بازی دوم مقابل تیم فوتبال جوانان تربت حیدریه نیز یك پنالتی از دست دادیم و سه ضربه بازیكنان ما به تیر دروازه حریف برخورد كرد.

مسابقات فوتبال جوانان استان خراسان رضوی از روز سه شنبه همین هفته با حضور هشت تیم از شهرستانهای ˈبردسكن، تربت حیدریه، تربت جام، خلیل آباد، خواف، قوچان، كاشمرˈ و نماینده شهرستان گناباد در این شهر آغاز به كار كرد و تا فردا صبح ادامه خواهد داشت.

1922/659