۳۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۳۶
کد خبر: 80332950
T T
۰ نفر
خانواده شهداي حادثه 31 شهريور سال 89 مهاباد مورد تجليل قرار گرفتند

مهاباد - به مناسبت سالروز شهادت 12 شهيد حادثه تروريستي شهرستان مهاباد و در نخستين روز از هفته دفاع مقدس از اعضاي خانواده پنج شهيد اين حادثه تجليل شد .

به گزارش ایرنا، آیین تجلیل از خانواده این شهدا در حاشیه آیین رژه نیروهای مسلح مسقر در شهرستان مهاباد به مناسبت هفته دفاع مقدس و پیش از این آیین صورت گرفت .

در این مراسم كه با حضور معاون استاندار و فرماندار مهاباد ، نماینده مردم این شهرستان در مجلس و امام جمعه مهاباد صورت گرفت با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهیدان 'زرین محمدی' ، 'معصومه محمدی' ، 'آرزو پذیره' ، 'گلاویژ محمدی' و 'فاطمه عزیزی' تقدیر شد .

امام جمعه مهاباد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 31 شهریور مهاباد گفت:روحیه وحدت و شهادت طلبی ملت ایران همواره تحلیل های جهان استكبار را درهم شكسته است .

ماموستا قادر سهرابی با بیان اینكه شهدای این حادثه پیوندها را در منطقه و در راه نظام اسلامی و كشور مستحكم تر كردند افزود: دشمن به خیال خام خود قصد داشت با این حادثه بین مردم جدایی و فاصله ایجاد كند در حالی كه این حادثه موجب همدلی و همبستگی بیش از پیش مردم این منطقه شد.

وی اظهار داشت: دشمن باید بداند كه مردم كرد این منطقه در راه پایداری و تداوم نظام و انقلاب از هیچ تلاش و جانفشانی كوتاهی نخواهند كرد.

در حادثه تروریستی 31 شهریور سال 89 مهاباد كه در هنگام برگزاری آیین رژه نیروهای مسلح بوقوع پیوست 12 نفر از زنان و كودكان بی گناه این شهرستان به شهادت رسیدند .

584/583