۳۱ شهریور ۱۳۹۱، ۱۴:۰۲
کد خبر: 80333075
T T
۰ نفر
خطيب جمعه اصفهان: دفاع مقدس مردم ايران، درس عبرتي براي دشمن است

اصفهان - امام جمعه موقت اصفهان گفت: مقاومت و دفاع مقدس مردم ايران در هشت سال جنگ تحميلي، درس عبرتي براي دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین'سید مجتبی میردامادی' در خطبه های نماز جمعه در مسجد امام(ره)اصفهان، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی هر چه در توان داشتند به كار گرفتند اما شكست خوردند.

وی گفت: آمریكا،انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی،رژیم بعثی عراق را برای حمله به ایران اسلامی و ادامه جنگ تجهیز كردند، اما ارتش، بسیج و سپاهیان قهرمان ما به آنها درسی دادند تا دیگر جرات حمله نظامی به ایران را نداشته باشند.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: جنگ تحمیلی، خودباوری و اعتماد به نفس جوانان ما را برای دستیابی به علوم و فنون مختلف و انجام كارهای بزرگ افزایش داد كه یكی از جلوه های آن بومی شدن فناوری هسته ای است.

وی افزود: ایران اسلامی در ساخت تجهیزات پیشرفته نظامی نیز توان بالایی دارد و قادر است به هر حمله دشمن، با تجهیزات مناسب، پاسخ كوبنده دهد.

میردامادی با اشاره به ادعاهای سران رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله نظامی به ایران، تصریح كرد: سران این رژیم غاصب با این یاوه گویی ها قصد تضعیف روحیه ملت مقتدر ایران را ندارند زیرا می دانند روحیه مردم ایران با این اظهارات تضعیف نمی شود بلكه می خواهند به ملت خود روحیه دهند.

وی افزود: دشمن، امروز جنگ تبلیغاتی و نرم را علیه ملت ایران آغاز كرده است و قصد دارد با تهاجم فرهنگی به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: شبكه های ماهواره ای و گسترش مواد مخدر از حربه های دشمنان برای از بین بردن اسلام و تضعیف اعتقادات جوانان ماست.

حجت الاسلام میردامادی، تحریم اقتصادی غرب را یكی دیگر از ترفندهای دشمنان برای مبارزه با انقلاب اسلامی بیان كرد و افزود: دولت، مسئولان، بازرگانان و صنعتگران كشور ما در معرض آزمایش قرار گرفته اند و باید با كمك هم و عبور از مشكلات اقتصادی، از این آزمایش سربلند بیرون آیند.

وی از دولتمردان خواست برای كاهش بیكاری و تقویت مراكز صنعتی، از سختگیری غیرمنطقی و واردات كالاهایی كه امكان تولید آن در داخل وجود دارد، جلوگیری و زمینه تقویت كارگاه ها و شركت های صنعتی را فراهم كنند.

7132/607
۰ نفر