۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۴:۰۵
کد خبر: 80344691
T T
۰ نفر
انتفاضه جهان اسلام با توهين به مقدسات اسلامي شكل گرفته است

زنجان - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: انتفاضه جهان اسلام و موج بيداري در سطح جهان با توهين به مقدسات و تضعيف ارزشهاي اسلامي شكل گرفته است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی خاتمی درخطبه های نماز جمعه این هفته زنجان، افزود: با اهانت آشكار به مقدسات اسلامی طی سالهای گذشته اسلام ستیزی اثری معكوس به همراه داشته است.

وی یادآورشد: ساخت فیلم موهن با حمایت مالی مستكبرین بویژه آمریكا و رژیم غاصب صهیونیستی و با تخصیص اعتباری میلیاردی صورت گرفته است.

حجت الاسلام خاتمی افزود: هدف مستكبرین از ساخت این فیلم موهن و توهین به مقدسات اسلامی ایجاد تفرقه و دودستگی در بین مسلمانان جهان است كه همواره با شكست مواجه شده است.

به گفته ی وی ‌همدلی ، وفاق و وحدت یك میلیارد مسلمان در اقصی نقاط جهان می تواند توطئه های دشمنان را یكی پس از دیگری خنثی و عزت اسلامی را به ارمغان آورد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تبریك هفته ناجا، نیروی انتظامی را از اركان مهم در تامین امنیت شهروندان دانست و گفت:‌ این نیرو در تمامی عرصه ها حضوری فعال و مقتدر داشته و همكاری مردم با این قشر می تواند در تداوم و پایداری امنیت بیشتر در جامعه بسیار تاثیر گذار باشد.

وی به روز همبستگی و همدردی با كودكان و نوجوانان فلسطینی اشاره كرد و افزود: رژیم غاصب صهیونیستی جنابات متعددی را به نام حقوق بشر انجام می دهد كه از انظار عمومی پنهان است.

522/7320