۸ مهر ۱۳۹۱، ۱۹:۲۰
کد خبر: 80346845
T T
۰ نفر
سه واحد صنفي متخلف آستارا به دليل رعايت نكردن بهداشت پلمپ شد

آستارا ـ مدير شبكه بهداشت و درمان آستارا اعلام كرد: سه واحد صنفي در اين شهرستان به علت تخلفات متعدد و رعايت نكردن استانداردهاي بهداشتي پلمپ شد.

'حسین عباسقلی زاده' شامگاه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: بازرسان واحد بهداشت محیط شبكه بهداشت و درمان شهرستان آستارا طی یك ماه گذشته با انجام بازرسی های دقیق و جامع در سطح واحدها و اماكن مختلف صنفی، سه واحد متخلف صنفی را پلمپ كردند.

وی با اشاره به دلایل پلمپ سه واحد صنفی اضافه كرد: رعایت نكردن بهداشت فردی، نپوشیدن لباس كار ، نداشتن كارت بهداشت ، بهسازی نشدن محیط مغازه و بی توجهی به موازین آیین نامه بهداشتی از جمله دلایل اصلی پلمپ این واحدهای صنفی است.

وی اظهار داشت: رستوران ، نانوایی و میوه فروشی سه واحد پلمپ شده در شهرستان آستارا است.

عباسقلی زاده در ادامه با اشاره به اینكه بیشتر بازرسی های انجام شده از واحدهای فروش مواد غذایی و نانوایی ها بوده، افزود: 234 مورد بازرسی از واحدهای صنفی در آستارا توسط بازرسان بهداشت محیط انجام شده كه از این تعداد 21 متخلف با تشكیل پرونده برابر با آیین نامه ماده 13 به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.

وی بیان كرد: بازرسی از واحدهای صنفی آستارا توسط ماموران بهداشت محیط شبكه بهداشت و درمان شهرستان با دقت نظر ویژه ادامه دارد و با تخلفات بهداشتی برخوردهای قانونی صورت می گیرد.ك/3

7105 / 535/695