۱۹ مهر ۱۳۹۱، ۱۳:۲۹
کد خبر: 80364162
T T
۰ نفر
خانواده شهداي ترور: گروهك منافقين تهديدي براي جامعه بشري است

تهران بزرگ- خانواده شهداي ترور كه امروز(چهارشنبه) در اعتراض به اقدام اخير آمريكا مقابل سفارت سوييس در تهران حضور يافته بودند در بيانيه اي تاكيد كردند: اقدامات تروريستي گروهك منافقين موجب تهديد جدي براي امنيت جهاني به شمار مي رود و اين افراد بايد در مجامع جهاني محاكمه شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صدها تن از خانواده شهدای ترور كشور در اعتراض به خروج نام منافقین از فهرست گروههای تروریستی از سوی آمریكا با حضور در مقابل سفارت سوییس در تهران به عنوان دفتر حافظ منافع آمریكا در ایران خشم و انزجار خود را از آن اقدام اعلام داشتند.

تجمع كنندگان با صدور بیانیه ای خروج نام منافقین از فهرست گروههای تروریستی را محكوم و تاكید كردند: برخورد دوگانه آمریكا در قبال منافقین و خروج نام این گروه تروریستی از لیست سیاه مورد نارضایتی تمام زخم خوردگان تروریسم خواهد بود.

این بیانیه می افزاید: اقدام آمریكا در حمایت از گروهك منافقین نقض كامل حقوق بشر است زیرا اسناد بسیار محكمی از جنایت های این گروه وجود دارد.

این بیانیه ادامه می دهد: گروهك منافقین از ابتدای انقلاب اسلامی تمام هجمه های خود را علیه انقلاب اسلامی انجام داده و در طول جنگ نیز به ترور و كشتار ادامه داد و این رویكرد آنان باید توسط مجامع بین المللی وقضایی مورد رسیدگی قرار گیرد.

همچنین در این تجمع اعتراضی جمع زیادی از خانواده های شهدای ترور، شهدای سال های دفاع مقدس و جمعی از ایثارگران با در دست داشتن عكس های شهدا حضور داشتند.

در این تجمع چند تن از خانواده های شهدای ترور نیز در سخنانی خواهان اقدام جدی و فوری مجامع بین المللی در برخورد با اعضای گروهك تروریستی منافقین شدند.

تهرام/7261/569