۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۹:۰۴
کد خبر: 80373814
T T
۰ نفر
گناباد از فعالترين شهرستانهاي خراسان رضوي درحوزه كتابخانه هاي عمومي است

گناباد - مدير كل كتابخانه هاي عمومي خراسان رضوي گفت: گناباد با 10 كتابخانه فعال از فعال ترين شهرستانهاي اين استان در حوزه كتابخانه هاي عمومي است.

نجمه خدادادی روز سه شنبه در مراسم معرفی مدیر جدید كتابخانه عمومی گناباد افزود: انجمن كتابخانه‌های عمومی گناباد نیز از فعال ‌ترین انجمن ‌ها در این استان است.

وی عضویت مدیر كتابخانه‌ های عمومی گناباد را در دو شورای آموزش و پرورش و فرهنگ عمومی این شهرستان، در آگاهی از وضعیت فرهنگی گناباد و كمك به توسعه روزآمد كتابخانه ها متناسب با نیاز شهرستان بسیار موثر دانست.

در این مراسم مدیر پیشین كتابخانه ‌های عمومی گناباد نیز گفت: از سال 1384 تا كنون تعداد كتابخانه ‌های فعال گناباد از شش به 10 واحد و فضای كتابخانه‌ های عمومی این شهرستان نیز از 3100 متر مربع به 5976 متر مربع رسیده است.

مجید لشگری افزود: در این مدت تعداد كتاب ‌های این كتابخانه ها هم از 65 هزار به 120 هزار نسخه و تعداد رایانه ‌ها نیز از سه به 32 دستگاه افزایش یافته است.

وی از آغاز ساخت سه كتابخانه جدید و تكمیل دو كتابخانه دیگر در گناباد خبر داد و گفت: در این زمینه یك میلیارد و 300 میلیون ریال جذب شده است.

در این مراسم احمد مظلوم به عنوان مدیر جدید اداره كتابخانه های عمومی گناباد معرفی و از خدمات مجید لشگری مدیر پیشین این اداره تجلیل شد./2

1922 /664