۲۹ مهر ۱۳۹۱، ۱۵:۲۵
کد خبر: 80379022
T T
۰ نفر

ششمين جشنواره انار برگزار مي‌شود

۲۹ مهر ۱۳۹۱، ۱۵:۲۵
کد خبر: 80379022
ششمين جشنواره انار برگزار مي‌شود

تهران بزرگ- ششمين جشنواره 'انار، ياقوت بهشت' با عنوان 'شهر انار' روز چهارشنبه (سوم آبان) در فرهنگسراي اشراق افتتاح مي‌شود و نيز بيش از 290 برنامه ديگر از سوي مراكز فرهنگي هنري پايتخت در هفته جاري اجرا خواهد شد.

به گزارش ایرنا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در جشنواره انار یاقوت بهشت، انواع انار و فرآورده‌های آن عرضه می‌شود.

در این جشنواره همچنین رونمایی از تندیس انار، نمایشگاه عكس انار، اجرای نمایش دختر انار و موسیقی محلی استان‌های كشور از جمله برنامه‌های این جشنواره است كه از 3 تا 12 آبان در فرهنگسرای اشراق برپا خواهد بود.

در حاشیه این جشنواره نمایشگاه كارت‌های عروسی و نمایشگاه آثار ارسالی به مسابقه كاریكاتور، داستانك و شعر انار برپا می‌شود.

ارائه آثار نقاشی هنرمندان معلول در نمایشگاه گروه نگاه، تا 4 آبان در فرهنگسرای ابن سینا و نمایشگاه آثار تصویرسازی كتاب‌های درسی استاد 'پرویز كلانتری'، تا دوم آبان در فرهنگسرای ارسباران از جمله برنامه‌های نمایشگاهی هفته جاری است.

نمایشگاه عكس با موضوع معرفی اماكن تاریخی و طبیعت ایران، 1 تا 4 آبان در خانه فرهنگ شیخ هادی، نمایشگاه گروهی سفال و نمایشگاه منبت 1 تا 5 آبان در فرهنگسرای بهمن و نمایشگاه نقاشی رنگ روغن با عنوان زیبایی‌های پاییز تا 5 آبان در كتابخانه 15 خرداد برپا است.

بر اساس این گزارش، دوره‌های آموزشی فیلمنامه نویسی 'سروش صحت'، صد فیلم برتر 'مسعود فراستی'، بازیگری 'قطب‌الدین صادقی' و كارگاه شعر 'سهیل محمودی' در این هفته در فرهنگسرای ارسباران تشكیل خواهند شد.

همچنین كارگاه آموزش اوریگامی و كاغذهای قابل بازیافت، 1 و 2 آبان در خانه فرهنگ شهروندان و كارگاه ساخت روبات، 30 مهر تا 4 آبان در فرهنگسرای فناوری اطلاعات تشكیل می‌شوند.

نشست تخصصی در حوزه نمایش، 30 مهر در فرهنگسرای فردوس و نشست 'خودآگاهی ملی' در پاتوق فرهنگی ایران زمین، 2 آبان با حضور دكتر 'احسان شریعتی' در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شوند.

همچنین نمایشگاه و بازارچه پاییزه محصولات فرهنگی 4 و 5 آبان در فرهنگسرای اندیشه برپا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت فهرست كامل برنامه‌های هفته جاری و مراكز فرهنگی هنری شهر تهران می‌توانند با شماره 1837 تماس بگیرند.

تهرام/7245/ 1396
۰ نفر