۲۹ مهر ۱۳۹۱، ۲۰:۱۶
کد خبر: 80379366
T T
۰ نفر
قطع شبكه هاي ماهواره اي صدا و سيما خلاف عرف بين المللي است

قصرشيرين - فرماندار سرپل ذهاب با ابراز ناخرسندي از اقدام غيرقانوني قطع شبكه هاي ماهواره اي صدا و سيماي ايران، اين اقدام را بر خلاف عرف بين المللي در دنياي رسانه اي بيان كرد كه به منظور اعمال كنترل پيام و جلوگيري از اطلاع رساني شفاف از سوي دشمنان انجام شده است.

'میرزا مراد پیرو' روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تحریم شبكه های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توسط عوامل استكبار جهانی به دلیل جلوگیری از افشاگری های ایران از اقدامات مجرمانه آنان در سطح منطقه و جهان است.

وی با اشاره به اینكه شبكه های برون مرزی ایران اسلامی به دلیل چند زبانه بودن دارای حوزه نفوذ زیادی در جهان هستند، تاكید كرد: رسانه های برون مرزی ایران اسلامی در حوادث سوریه و سایر تحولات منطقه ای و جهانی خیلی اثرگذار بوده است.

فرماندار سرپل ذهاب اظهار كرد: شبكه های ماهواره ای ایران اسلامی اخبار و واقعیات منطقه و جهان را با دقت و در اسرع وقت براساس واقعیت ها برای مردم عدالت خواه و جویای حقیقت جهان منعكس می كردند.

پیرو تصریح كرد: افشاگری ماهیت دنیای استكباری و حضور موثر رسانه ای ایران در سطح دنیا از ثمرات فعالیت های شبكه های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد.

وی با اشاره به اینكه دنیای استكبار با این قبیل اقدامات به هدفش نخواهد رسید، بر لزوم استفاده از سایر ابزارهای مجازی برای رساندن پیام انقلاب اسلامی به ملت های مظلوم جهان تاكید كرد و گفت: تحریم تبادل اطلاعات و جلوگیری از انتقال و انعكاس پیام ملت و دولت ایران نمی تواند مانع از انعكاس اهداف نظام اسلامی شود.

پیرو خاطرنشان كرد: مسوولان برای ادامه اهداف رسانه ای خود نسبت به فراهم كردن امكانات مورد نیاز و حضور گسترده در دنیای ارتباطات تلاش كنند.ك/3

7399/567/9102