۱ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۳۶
کد خبر: 80381475
T T
۰ نفر

دو طرح آبرساني روستايي در استان فارس اجرايي شد

۱ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۳۶
کد خبر: 80381475
دو طرح آبرساني روستايي در استان فارس اجرايي شد

شيراز- شبكه آبرساني به پروژه آبرساني امام علي (ع) شهرستان فسا پايان يافت و تجهيزات چاه دوم مجموعه صالح آباد روستايي شهرستان ارسنجان به بهره برداري رسيد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، مدیرامورآب و فاضلاب روستایی شهرستان فسا گفت: تا كنون حدود 10 كیلومتر حفر و كارگذاری لوله برای روستاهای جلال آباد، فتح آباد، قلعه قرمز، ولی آباد از بخش مركزی در پروژه امام علی (ع) صورت گرفته است.

حیدری ، اعتبارهزینه شده در شبكه گذاری روستاهای یاد شده را حدود دو میلیارد ریال اعلام كرد و بیان داشت : حدود 50 خانوار با جمعیتی افزون بر 250 نفر دراین روستاهای مذكور از این شبكه آبرسانی بهره مند می شوند.

همچنین تجهیزات چاه دوم مجموعه صالح آباد امورآب و فاضلاب روستایی شهرستان ارسنجان به بهره برداری رسید.

مدیرامورآب و فاضلاب روستایی شهرستان ارسنجان به خبرنگار ایرنا گفت : به سبب خشكسالی های اخیر و كاهش دبی چاه ها مجموعه صالح آباد دچار كمبود آب شده واین امرباعث كاهش فشار آب در روستاهای زیر دست و بعضا قطع آب شده است.

مهندس امیر حسین دیانت بیان كرد : برای مقابله با این مشكل ، آبفای روستایی اقدام به تجهیز چاه دوم این مجموعه و بهره برداری از آن كرد .

وی افزود:این مجموعه دارای هفت روستا شامل روستاهای حسین آباد ، رفیع آباد ، بكهدان ، كمال آباد و صالح آباد با یك هزار و 192 خانوار است وهزینه اجرای این عملیات بیش از150 میلیون ریال است .ك/3

677 /679