۶ آبان ۱۳۹۱، ۸:۲۳
کد خبر: 80387965
T T
۰ نفر
مهمترين هدف فرهنگ عاشورا ، پيروي از ولي فقيه است

زنجان – جانشين فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت : مهمترين هدف ترويج فرهنگ عاشورا پيروي از ولي فقيه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ناجا، سردار احمدرضا رادان در مراسم تجلیل از مداحان و اعضای هیئت امنای مساجد اعظم حسینیه ، زینبیه و احمدیه زنجان افزود: ما در دریای پرنعمت امام حسین(ع) قرارداریم و باید قدردان و پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا بتوانیم به ساحل امنیت برسیم.

وی با اشاره به آثار و بركات مجالس و محافل حسینی در مقابل با توطئه های دشمنان تصریح كرد : دشمن در جنگ نرم ارزش ها ، اعتقادات و فرهنگ عاشورایی ما را نشانه رفته كه باید همه با هوشیاری و بصیرت دینی از این توطئه دشمنان سالم به منزل مقصود برسیم.

سردار رادان به اهمیت نقش ولی فقیه در حفظ جامعه اسلامی در مقابله با توطئه ها و فتنه های دشمنان اشاره كرد و گفت : همه چیز ما از امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا است و نوكری امام حسین (ع) در حقیقت نوكری ولایت فقیه است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی كشور افزود: نباید فراموش كنیم كه چه كسانی در مقابل امام علی (ع) و امام حسین ( ع ) ایستادند و جنگیدند، آنها كسانی بودند كه از شدت سجده پیشانی و زانوهایشان پینه بسته و نماز شب شان ترك نمی شد ولی به دلیل عدم بصیرت و شناخت ولی فقیه خود در جبهه دشمن قرار گرفتند.

وی ادامه داد: شمر كه در كربلا برای كشتن امام حسین(ع) سبقت می گرفت كسی بود كه در جنگ صفین بارها تا مرز شهادت پیش رفت و در این جنگ جانباز شد ولی در زمان امام حسین (ع ) به دلیل بی بصیرتی فریب دشمن را خورد و در صف دشمنان قرار گرفت و این هشداری است برای همه ما كه باید مواظب باشیم .

سردار رادان خاطر نشان كرد : با علی و یا علی یك نقطه كم دارد ولی با علی بودن كجا و یا علی گفتن كجا و ما باید با علی باشیم و در سنگر ولایت گوش به فرمان ولی فقیه خود باشیم .

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توطئه های دشمنان در جنگ نرم گفت : ایجاد تفرقه و به انحراف كشیدن ارزش های اسلامی از شیوه ها و اهداف مهم دشمنان برای غلبه بر جامعه اسلامی ما است.

وی با تاكید بر نقش مساجد و مداحان اهل بیت (ع) در حفظ ارزش های اسلامی افزود : زمانی عزاداری ها ارزش پیدا می كند كه خروجی آن تقویت شعور حمایت و پیروی از ولایت فقیه باشد.

سردار رادان با اشاره به عظمت جهانگیرشدن دسته های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان گفت : از برجستگی های دسته های حسینی این است كه سیاسی نیست و یك همایش و اعلام قدرت عاشورایی در مقابل توطئه های دشمنان هستند.

درپایان این مراسم از تعدادی از مداحان و هیئت امنای مساجد اعظم حسینیه ، زینبیه و احمدیه زنجان تجلیل شد.

596