۱۳ آبان ۱۳۹۱، ۱۶:۳۹
کد خبر: 80398927
T T
۰ نفر
هدف از توليد مجموعه طنز خنده بازار،تخريب چهره هاي مشهور نيست

تهران- بازيگر مجموعه طنز تلويزيوني 'خنده بازار' گفت:هدف از توليد و تهيه اين مجموعه تلويزيوني تخريب چهره هاي مشهور در جامعه نبوده است.

'احمد ایراندوست' روز شنبه با حضور درغرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در نوزدهیمن نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلی امام خمینی (ره) افزود:'این در حالی است كه بیشتر افراد و بینندگان این مجموعه طنز، تصور می كنند كه ما با هدف تخریب چهره های مشهور ورزشی، سینمایی و تلویزیونی، این برنامه را تولید كرده ایم.

وی كه به غول برره در مجموعه طنز'برره'، ساخته مهران مدیری معروف است، ادامه داد:خیلی از چهر هایی كه ما با آنها در طنز خنده بازار مانند مجید قناد (عمو قناد برنامه فیتیله) و 'داریوش فرضیایی'(عمو پورنگ) شوخی كردیم، با گل و شیرینی به سر صحنه فیلمبرداری آمدند و از ما تشكر كردند.

وی با بیان اینكه بازیگران این برنامه هیچگاه با تقلید چهره و صدای افراد مشهور در پی مسخره كردن آنان نبوده اند، گفت: استفاده از شخصیت های جذاب و شناخته شده سینمایی، هنری و ورزشی در برنامه خنده بازار هیچ وقت با هداف ادا درآوردن صورت نگرفته است.

ایراندوست درباره ساخت سری جدید این مجموعه گفت: با توجه به تغییر مدیریت در شبكه سوم سیما، بازیگران و كارگردان این مجموعه منتظر اتخاذ تصمیمات جدید برای ساخت سری تازه ای از این مجموعه هستند.

اجتمام(4)**9134 **1440