۱۶ آبان ۱۳۹۱، ۱۳:۴۹
کد خبر: 80402940
T T
۰ نفر
ملت ايران عزت با فقر را بر ذلت در ثروت ترجيح مي دهد

اردبيل - جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: ملت ايران با روح مقاومت خود عزت با فقر را بر ذلت در ثروت ترجيح داده و با مقاومت در برابر تحريم ها مقابل هيچ كس زانو نخواهد زد.

سردار حسین سلامی روز سه شنبه در یادواره شهدای عملیات والفجر چهار، با محوریت شهید شاپور برزگر و خلبان غفور جدی در اردبیل با اشاره به تحریم های اقتصادی دشمنان افزود: كشور ما دارای ظرفیت ها و ذخایر علمی ، منابع انسانی ، اقتصادی و قدرت مدیریت بالایی است و با استفاده از این فرصت ها و عبور از راه مقاومت از سختی ها گذر می كند.

وی بیان كرد: راه مقاومت برای ملت ما به بركت داشتن رهبری هدایتگر ، با ایمان و صالح آسان و هموار بوده و صبر و مقاومت و توجه به رهنمودهای ولایت فقیه عبور از این تنگناها را برای ما آسان می كند.

جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمامی پیشرفت هایی كه در حال حاضر كشورمان به آن نایل شده در سایه مقاومت و صبر ملت ایران است.

وی با اشاره به وعده الهی در قرآن مبنی بر پیروزی اقوام صبور ، پیروی ملت ایران از قرآن كریم و تسلیم نشدن در برابر نقشه ها و تهدیدهای دشمنان را عامل سربلندی و سرافرازی ملت ایران توصیف كرد.

سردار سلامی در ادامه با بیان اینكه شهدا و رزمندگان ما الگوی مقاومت و صبر بودند افزود: شهدای ما با توسل به گوهر وجودی خویش و ایمان و بصیرت قدم به جنگ نابرابر گذاشته و پیروزمندانه و سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: هیچ جنگی در طول تاریخ معاصر به اندازه جنگ تحمیلی علیه ایران نابرابرانه نبوده ، ولی شهدای ما با توسل به نیروی ایمان و تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه توانستند الگویی از انقلاب برای جهانیان بسازند.

سردار سلامی گفت: شهدای ما لباس عزت ، عظمت ، افتخار و غرور الهی بر تن این ملت پوشاندند و اجازه ندادند كشور ما به كشوری اشغال شده و استعمار شده تبدیل شود.

وی افزود: اگر شهدا نبودند از كشور ما با این شكوه و عظمت یاد نمی شد و به بركت خون شهدا بود كه یك ملت در برابر جهان قدرتمند متحد پیروز شد.

یادواره شهدای عملیات والفجر چهار با محوریت سردار شهید شاپور برزگر و شهید خلبان غفور جدی از فرماندهان عملیات والفجر چهار، صبح امروز سه شنبه در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد.

8124/593/ 1645