۱۶ آبان ۱۳۹۱، ۱۶:۴۷
کد خبر: 80403303
T T
۰ نفر

اتابك نادري مدير تماشاخانه سنگلج شد

۱۶ آبان ۱۳۹۱، ۱۶:۴۷
کد خبر: 80403303
اتابك نادري مدير تماشاخانه سنگلج شد

تهران - اتابك نادري به عنوان مدير تماشاخانه سنگلج از مدير مركز هنرهاي نمايشي حكم گرفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، بنابراعلام روز سه شنبه مركز هنرهای نمایشی، قادر آشنا مدیر مركز هنرهای نمایشی در متن حكم اتابك نادری به عنوان مدیر تماشاخانه سنگلج آورده است: 'تماشاخانه سنگلج' به تارك تاریخ ارزشمند تئاتر كشورمان می‌درخشد و از این روست كه خاستگاه تئاتر ملی لقب گرفته است. این مجموعه نفیس كه با حضور پرشور هنرمندان و مخاطبان در سالهای گذشته باعث قوام و دوام تئاتر ملی بوده است، اكنون با توجه به تغییرات فرهنگی و اجتماعی زمانه نیاز به ارتقای جایگاه توسعه بیش از پیش دارد. نظر به تعهد جنابعالی و دلبستگی عمیقتان به این مجموعه ارزشمند شما را به عنوان مدیر تماشاخانه سنگلج منصوب می‌كنم.

آشنا در متنی جداگانه خطاب به علیرضا مصلح تهرانی، ضمن تشكر از زحمات وی در زمان تصدی سرپرستی تماشاخانه سنگلج آورده است: انجام خدمت در مجموعه‌های هنری، بدون تعلق خاطر نسبت به این حوزه چیزی فراتر از انجام وظایف اداری نخواهدبود. بدین وسیله از زحمات بی‌دریغ جنابعالی كه با تعلق خاطری وافر در جهت ارتقای جایگاه تماشاخانه سنگلج در طی دوران سرپرستی این مجموعه ارزشمند كوشیده‌اید قدردانی می‌كنم و توفیق روزافزون‌تان را از خداوند متعال خواستارم.

اتابك نادری به جز بازیگری تئاتر و سینما، پیش از این نیز از سال 1385 تا 1390مدیر همین تماشاخانه بوده و به عنوان مسوول هنرهای نمایشی استان اردبیل،‌ مدیر عامل مجتمع فرهنگی هنری فدك (اردبیل) ،‌معاون پژوهشی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، دبیر اجرایی سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر فعالیت داشته است.

فراهنگ(1)**9266**1588