علما و روحانيون براي تبيين جايگاه ولايت فقيه در جامعه تلاش كنند

ساري - رييس اداره تبليغات اسلامي نكا گفت : علما و روحانيون بايد براي تبيين جايگاه ولايت فقيه در جامعه تلاش كنند.

حجت الاسلام ' محمد علی الیاسی ' روز دوشنبه در گردهمایی روحانیون مستقر و طرح هجرت این شهرستان افزود : روحانیون از فرصت محرم و صفر برای افزایش بصیرت در مردم و تقویت روحیه ولایتمداری در آنان استفاده كنند.

وی ادامه داد : دشمن ، امروز اعتقادات جوانان را نشانه گرفته است و تمام توان خود را خرج ایجاد شبهات و شك و تردید در باورهای جوانان می كند.

الیاسی گفت : برگزاری برنامه های محرم به محوریت مساجد و جلوگیری از برگزاری مراسم از سوی هیات ها به صورت جداگانه ، از جمله برنامه هایی است كه روحانیون باید برای اجرای آن تلاش كنند.

وی افزود : مسجد محور بودن برنامه های محرم از اولویت های مهم ما است تا از این طریق جوانان را جذب مساجد كرده ، برنامه های معنوی این ماه را برای آنان اجرا كنیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی نكا ، افزایش آگاهی و بصیرت مردم و تقویت باورهای دینی آنان را از وظایف روحانیون دانست و گفت : نقش روحانیت در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در روشنگری و بصیرت افزایی غیرقابل انكار است و همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هم روحانیان به تمامی مساجد شهرستان اعزام خواهند شد.ك/2

7332/1654