۲۲ آبان ۱۳۹۱، ۱۵:۰۲
کد خبر: 80411688
T T
۰ نفر
نصب هرگونه بنر و پلاكارد عمود بر شارع در معابر شهري قم ممنوع شد

قم ـ مديركل روابط عمومي شهرداري قم از ممنوعيت نصب هرگونه بنر، پلاكارد و طاق نصرت در معابر سطح شهري در طول سال بويژه در ايام ماه محرم خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، 'علی حاجی رضا' گفت: با توجه به اینكه نصب بنر و پلاكارد بصورت عمود بر شارع طی سالهای گذشته برای شهروندان خطرات جانی و مشكلاتی را ایجاد كرده بود، لذا در جلسه امروز كمیته ساماندهی تبلیغات شهری ، به منظور حفظ جان و ایمنی شهروندان تصمیمات لازم در خصوص ممنوعیت نصب بنر و پلاكارد بصورت عمود بر شارع گرفته شد.

وی ادامه داد: در آستانه ماه محرم الحرام سیمای شهر همه ساله بصورت خودجوش از سوی شهروندان سیاهپوش می شود كه جای تشكر دارد.

وی از هیات های مذهبی خواست قبل از تهیه بنر مناسبتی ماه محرم حتما در خصوص ابعاد بنرهای استاندارد و مراحل اخذ مجوز از سازمان زیباسازی شهرداری كلانشهر قم استعلام كنند.

حاجی رضا ضمن تشكر از مشاركت همشهریان و هیات های مذهبی جهت مشاركت در آذین بندی و سیاهپوش كردن سطح شهر در ایام و مناسبتهای مذهبی، گفت: مشاركت شهروندان در تكریم و بزرگداشت مناسبتهای ملی و مذهبی قابل تقدیر است.

خاطرنشان می شود: صدور مجوز نصب بنر مذهبی با در نظر گرفتن اندازه و ابعاد استاندارد از سوی سازمان زیباسازی شهرداری قم انجام می شود.

گفتنی است: شهروندان می توانند حهت كسب اطلاعات بیشتر به سازمان زیباسازی شهرداری قم واقع در 45متری آیت الله صدوقی كوچه50 پلاك32مراجعه كنند و یا با شماره تلفن2937730تماس حاصل كنند.ك/3

7404/1535

سرخط اخبار استان‌ها