۲۴ آبان ۱۳۹۱، ۱۵:۲۱
کد خبر: 80415148
T T
۰ نفر
آمادگي مجمع نمايندگان خراسان رضوي براي تعامل  با استاندار جديد

تهران- مجمع نمايندگان خراسان رضوي در نشست مشتركي كه با استاندار جديد اين استان در مجلس شوراي اسلامي داشت بر تعامل و همكاري با مديريت جديد استان تاكيد كرد.

'نصرالله پژمان فر' روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به جلسه امروز اعضای مجمع نمایندگان خراسان رضوی با استاندار جدید این استان، افزود: این جلسه با حضور16 تن از 18 عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی و با حضور استاندار جدید این استان در كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزارشد.

وی ادامه داد: محوری ترین موضوع این نشست، همكاری، همراهی و تعامل همه مسوولین استان بویژه استانداری و مجمع نمایندگان برای استفاده ازظرفیت ها و استعداد های استان و حل مسائل ومشكلات كلان اقتصادی این استان است.

پژمان فر، بررسی راهكارهای عملی حل مسائل شهری مشهد مقدس و چگونگی ارائه خدمات مناسب به زائرین و مجاورین حضرت رضا(ع) را ازدیگر موضوعات این نشست دانست.

وی اضافه كرد: جذب اعتبارات استانی و موضوعات فرهنگی ، كشاورزی ، صنعت و معدن ، بافت های فرسوده، اشتغال ، امنیت و مسائل مرزی ازدیگر محورهایی بود كه در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

'محمد حسین فروزانمهر' استاندار جدید خراسان رضوی نیز با ابراز رضایت از این نشست تاكید كرد: با تعامل منطقی و همكاری تمام افراد تاثیر گذار دراستان بویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوان درجهت توسعه خراسان رضوی گام برداشت.

وی، وجود بارگاه حضرت امام رضا (ع) وظرفیت های خوب استان در بخش های مختلف فرهنگی ، علمی و اقتصادی را فرصت خوبی برای استان دانست و اظهار امیدواری كرد: با انسجام ، همدلی مسئولین استان و همراهی مجمع نمایندگان ، بتوان از ظرفیت های موجود خراسان رضوی خوب استفاده كنیم و انتظارات مردم را برآورده سازیم .

سیام**9121*
۰ نفر