۲۸ آبان ۱۳۹۱، ۱۴:۲۶
کد خبر: 80420731
T T
۰ نفر
سه نفر از ورزشكاران خراسان رضوي به اردوي تيم ملي دارت دعوت شدند

مشهد- مسوول انجمن دارت هيات انجمن هاي ورزشي خراسان رضوي گفت: در پايان رقابت هاي آزاد دارت قهرماني كشور در مشهد، سه نفر از پرتاب كنندگان دارت اين استان مجوز حضور در اردوي تيم ملي را به دست آوردند.

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوی، 'مسعود قاسمی' گفت: در پایان رقابتهای مزبور كه طی سه روز گذشته در مشهد برگزار شد، چهار نفر اول این مسابقه ها به اردوی آمادگی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی خرداد ماه سال آینده راه یافتند.

وی افزود: در بخش بانوان این مسابقه ها كه با حضور 48 شركت كننده از استان های خراسان رضوی، تهران، البرز، گیلان، گلستان، خوزستان، فارس و اصفهان برگزار شد، 'پروانه محتشم' از استان البرز و 'توران قادری' از خوزستان، به ترتیب به مقام های اول و دوم دست یافتند و 'زهرا یزدان پناه' و 'رویا شافعی' از خراسان رضوی نیز بطور مشترك سوم شدند.

قاسمی گفت: مسابقات بخش مردان نیز با حضور 84 پرتاب كننده دارت از استان های خراسان رضوی، تهران، البرز، لرستان، گیلان، گلستان، خوزستان، فارس، اصفهان و خراسان رضوی برگزار شد، كه 'محمد مهدی دهقان' از خراسان رضوی مقام اول را به دست آورد، 'احمد كریمی راد' از اصفهان دوم و 'بیت الله كریمی' از گیلان سوم شدند./1

7490/664