۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۷:۱۷
کد خبر: 80427191
T T
۰ نفر
بيش از دو هزار فرصت شغلي جديد در رودان ايجاد شد

رودان-دبير كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري رودان از ايجاد دو هزار و 695 شغل جديد در شش ماهه نخست امسال در اين شهرستان خبر داد.

اسماعیل ناصح پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به سهم شهرستان رودان در ایجاد پنج هزار فرصت شغلی جدید در سال 91 افزود: در شش ماهه نخست امسال تعداد دو هزار و 695 شغل جدید در شهرستان ایجاد و در سامانه مكانیزه رصد اشتغال ثبت شده است.

وی ایجاد اشتغال واقعی،مولد و كاهش نرخ بیكاری را رویكرد كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری برشمرد و از تلاش بی وقفه مسئولان در راستای عمل به تعهدات اشتغالزایی،ایجاد اشتغال پایدار و رفع معضل بیكاری خبر داد.

این مسئول ابراز امیدواری كرد:با شناسایی توانمندی ها،برنامه ریزی متناسب با نیاز، تلاش و همت مردم و مسئولان این مهم محقق می شود و درهای توسعه اشتغال پایدار و مولد در این شهرستان یكی پس از دیگری گشوده خواهد شد.

ناصح تشكیل و فعالیت تعاونی های فراگیر و شركت توسعه و عمران را گام ،فرصت و ظرفیتی بزرگ و استثنایی در راستای ایجاد اشتغال مولد دانست و بر لزوم حمایت و مشاركت همگان اعم از سرمایه گذاران بخش خصوصی،مسئولان و جویندگان كار در تحقق این مهم تاكید كرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دستگاه های اجرایی رودان در عمل به تعهدات اشتغالزایی خاطر نشان كرد:تمامی دستگاه ها با برنامه ریزی و جدیت روند ایجاد و توسعه اشتغال مولد و پایدار را در دستور كار خود قرار داده اند و برخی از این دستگاه ها نیز به تعهدات اشتغالزایی خود در سال 91 بطور صد درصد عمل نموده اند.

ناصح اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان،حفاظت منابع آب و شهرداری رودان بطور صد درصد و حتی فراتر از تعهدات اشتغالزایی خود در سال 91 ،شغل ایجاد كرده اند.

كارگروه سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان رودان در سال گذشته موظف به ایجاد چهار هزار فرصت شغلی جدید بود كه در سایه همت مردم و مسئولان بیش از چهار هزارفرصت شغلی در این شهرستان ایجاد شد.ك/3

7196/668