۱۰ آذر ۱۳۹۱، ۱۸:۱۱
کد خبر: 80435720
T T
۰ نفر
امام جمعه مشگين شهر از بي توجهي به وضعيت خطرناك جاده هاي اين شهرستان انتقاد كرد

مشگين شهر ، اردبيل- امام جمعه مشگين شهر از بي توجهي به وضعيت خطرناك جاده هاي اين شهرستان انتقاد كرد.

حجت الاسلام رضا باوقار در جمع نمازگزاران این شهر افزود: مردم شهرستان تا كی باید شاهد از دست دادن عزیزان خود در حوادث رانندگی باشند.

وی گفت: به رغم افزایش آمار تصادفات جاده ای در این شهرستان متاسفانه تاكنون اقدام مناسبی برای بهسازی و ایمن سازی جاده ها انجام نشده و جاده مشگین شهر ، اردبیل و مشگین شهر ، اهر به قربانگاه تبدیل شده است.

وی افزود: در حالی كه بیشترین طول محورهای مواصلاتی استان اردبیل در این شهرستان واقع شده این منطقه فاقد پاسگاه ثابت پلیس راه است.

امام جمعه مشگین شهر در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس نمایندگان مجلس را به درك واقعی مسائل و مشكلات مردم و پرهیز از باند بازی و جناح بندی ، وابسته بودن به منابع پول و قدرت فراخواند.

خطیب جمعه از نمایندگان مجلس در لبیك به رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی كرد و آن را نشانه ولایت مداری و ولایت محوری نمایندگان مردم دانست.

وی همچنین با تشریح خصوصیات اخلاقی و علمی حضرت زینب كبری (س) به زندگانی سراسر غیرت و شرف آن بزرگوار همراه با تقوی و پاكدامنی اشاره كرد و اظهار كرد: یكی از برترین عوامل تربیت صحیح نسل و خودسازی الگوگیری از شخصیت های برجسته ای همچون زینب كبری (س) است.

وی با بیان این كه علم آن حضرت برگرفته از ذات احدیت بود افزود: زینب كبری دانشمند فهیمی است كه علم و ایستادگی را خداوند در سایه طهارت تزكیه و ورع آن حضرت به ایشان اعطا كرده و پارسایی ، حجاب و تقوای آن بزرگوار بهترین سرمشق برای بانوان است.

وی گفت: امروزه مهم ترین عامل سستی خانواده بی توجهی به مساله پوشش و حجاب بوده و باید به این موضوع توجه ویژه ای شود.

امام جمعه مشگین شهر افزود: حجاب نه تنها محدودیت نیست بلكه موجب امنیت آرامش و مصونیت زن در جامعه می شود و یكی از راههای تقرب به خداوند عفت و پاكدامنی و رعایت حجاب می باشد.

گرامیداشت روز جهانی معلولان و روز دانشجو و قدردانی از حضور گسترده مردم در عزاداری سیدالشهدا (ع) از دیگر بخش های سخنان امام جمعه مشگین شهر بود.

7117/594/530