۱۶ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۱۲
کد خبر: 80443841
T T
۰ نفر
امام جمعه نوشهر: كمك به نيازمندان وظيفه هرمسلمان است

نوشهر - امام جمعه نوشهر گفت: كمك به نيازمندان و رفع مسائل و مشكلات ديگران از مهمترين دستورات و آموزه هاي دين مبين اسلام و وظيفه هر مسلمان است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام ' محمود مشایخ ' روز پنج شنبه در دیدار اعضای انجمن ها و تشكلات خیریه در نوشهر اظهار داشت : كارهای خیر با نیت خالص موفقیت است و اجر خیرین در حمایت از نیازمندان در نزد خداوند محفوظ بوده و آنها بخاطر این اقدامات خداپسندانه پاداش عظیمی خواهند گرفت.

وی با اشاره به قدرت اسلام در جماعت و وحدت رویه است افزود: كارهای خیر به صورت دستجمعی و انجمنی نتیجه بهتری در بر خواهد داشت اما كار گروهی نباید از وظایف فردی افراد جامعه در توجه و كمك به نیارمندان بكاهد.

وی خواستارساماندهی مناسب مراكز خیریه و پرهیز از موازی كاری با هدف افزایش توانمندی در ارایه بهتر و بیشتر خدمات به نیازمندان شد.

وی تصریح كرد: باید این انجمن ها ضمن تداوم فعالیت های خیرخواهانه، با تبلیغات موثر و تقویت تشكل خود، بتوانند خیرین جدیدی را برای توسعه فعالیتها جذب نمایند.

' زهرا صیادی نژاد ' از خیریه ریحانه نیز در این دیدار اظهار داشت : دراین شهرستان افراد خیر و نیكوكارانی وجود دارند كه همواره در مناسبت های ملی و مذهبی و فرهنگی در قالب این خیریه بویژه در امر بیماران خاص و مدرسه سازی كمك می كنند.

' نسرین روشن ضمیر ' از موسسه پردیس نصردانش پرداخت مبالغی برای پیوند كلیه ، تامین هزینه دارو ، شهریه دانشجویان كم درآمد ، و توزیع بسته های غذایی برای خانواده های نیازمند و تهیه جهیزیه را از فعالیت های این خیریه بیان كرد.

در این جلسه اعضای انجمن هاو تشكلات به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت بیماران و نیازمندان و كارهای صورت گرفته پرداختند . ك/2

1295/402