۲۴ آذر ۱۳۹۱، ۲۱:۲۰
کد خبر: 80455891
T T
۰ نفر

تردد خودروها در همه محورهاي گيلان عادي است

۲۴ آذر ۱۳۹۱، ۲۱:۲۰
کد خبر: 80455891
تردد خودروها در همه محورهاي گيلان عادي است

رشت - مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي گيلان گفت: با وجود بارش برف در محورهاي كوهستاني و باران در مناطق جلگه اي، تردد خودروها در همه محورهاي استان عادي است.

'محمود ایرانپرست' جمعه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: از صبح امروز مناطق جلگه ای استان شاهد بارش باران و محورهای كوهستانی نیز بارش برف بوده اند.

وی افزود: ارتفاع برف در محور اسالم به خلخال گردنه الماس به 15 سانتی متر می رسد.

مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی گیلان ادامه داد: حدود 10 سانتی متر برف نیز در محور سیاهكل به دیلمان به زمین نشسته است.

وی با اشاره به حضور خودروهای امدادی در این محورها و برف روبی مسیر خاطرنشان كرد: 46 اكیپ راهداری با 443 نفر نیرو در كلیه محورها و 15 گردنه استان مستقر هستند.

ایرانپرست اضافه كرد: 16 راهدارخانه ثابت و 9 راهدارخانه سیار نیز آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

وی با تاكید بر پرهیز از سفرهای غیرضرور در مناطق كوهستانی گفت: رانندگان حتما زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، چهار پاسگاه پلیس راه تالش - صومعه سرا، آستارا - تالش ، رشت - لاهیجان و جمال آباد لوشان و 300 نیروی انسانی در پنج پاسگاه دیگر گیلان برای پوشش سراسری جاده های استان آماده باش هستند.

مركز حوادث و فوریت های پزشكی گیلان (اورژانس) نیز با به كارگیری 395 نفر نیروی انسانی آموزش دیده، استقرار 51 پایگاه ثابت و استقرار 93 اكیپ سیار آمبولانس در جاده های استان خدمات امدادی لازم را ارائه می دهد.ك/3

695