۲۷ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۴۵
کد خبر: 80459764
T T
۰ نفر
دهه فجر بهترين فرصت تبيين مبارزات ملت ايران با استكبار است

كاشان- فرماندار اردستان گفت: دهه مبارك فجر بهترين فرصت براي تبيين مبارزات مردم ايران اسلامي با استكبار جهاني است.

به گزارش ایرنا، 'بهرام خواجه سعیدی' روز دوشنبه در جلسه ستاد دهه فجر اردستان با بیان اینكه تاریخ 34 ساله انقلاب اسلامی، بازگوی خاطرات فراوانی از حماسه آفرینی های مردان و زنان همیشه در صحنه این سرزمین است، اظهار داشت: بازخوانی افتخارات هرسال انقلاب، نقش بسیاری در شناخت مواضع و آرمان‌های جمهوری اسلامی دارد.

وی افزود: مردم ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلابند و آیین های دهه مبارك فجر نیز با همكاری دستگاههای اجرایی توسط خود آنان و با شكوه تر از سالهای گذشته برگزار می شود.

خواجه سعیدی، به تشكیل 15 كمیته اصلی برای گرامیداشت دهه فجر در شهرستان اردستان اشاره و تاكید كرد: همچنین دو ستاد فرعی در شهرهای 'زواره' بامحوریت بخشداری و در 'مهاباد' با محوریت شهرداری این شهر برای برگزاری هر چه بهتر آیین های دهه فجر تشكیل شده است.

فرماندار اردستان كمیته 'برنامه ریزی' با محوریت فرمانداری، كمیته 'مساجد و تشكل‌های مردمی و دینی' با محوریت امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی، كمیته 'كارگری' با محوریت اداره كار، 'ورزش' با محوریت اداره ورزش وجوانان، كمیته 'فرهنگی وهنری' با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و كمیته 'اصناف' با محوریت اداره صنعت، معدن و تجارت ومجمع امورصنفی را از ستادهای تشكیل شده دراین ایام در شهرستان اردستان عنوان كرد.

وی افزود: كمیته 'ایثارگری' با محوریت اداره بنیاد شهید و امورایثارگران، 'بسیج' با محوریت ناحیه مقاومت بسیج، كمیته 'فضاسازی وتزئینات شهری' با مسوولیت شهرداری‌ها، كمیته 'تعاون' با محوریت كمیته امداد امام خمینی (ره)، كمیته 'كودكون وجوان' با مسوولیت كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، كمیته 'روستایی' با محوریت جهاد كشاورزی، كمیته 'زنان' بامحوریت مشاورفرماندار در امور بانوان، كمیته 'فرهنگیان و دانش‌آموزان' بامحوریت آموزش و پرورش و كمیته 'اساتید و دانشجویان' بامحوریت دانشگاه پیام‌نور از دیگر ستادهایی هستند كه مسوولیت اجرای برنامه‌های دهه فجر را به عهده دارند.

خواجه سعیدی همكاری تمامی دستگاه‌های اجرایی اردستان را دراین امر مهم خواستار شد و ابراز امیدواری كرد كه با یك هماهنگی عمومی مراسم دهه فجر در این شهرستان باشكوه هرچه تمام ‌تر برگزار شود.

7429/1724