۲۹ آذر ۱۳۹۱، ۸:۴۵
کد خبر: 80462717
T T
۰ نفر
دهه فجر بهترين فرصت براي انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جوان است

شيروان - معاون عمراني و برنامه ريزي فرماندار شيروان گفت: دهه فجر بهترين فرصت براي انتقال فرهنگ انقلاب و امام (ره) به نسل جوان است.

به گزارش ایرنا 'محمد محمد زاده' سه شنبه شب در نخستین نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر در این شهرستان با تاكید بر لزوم تحلیل تاریخ انقلاب برای نسل جوان افزود: دهه فجر حماسه ای جاودان است و باید برای حفظ آن و ارزش های ایران اسلامی تلاش كرد.

وی گفت: مسوولان ادارات با كیفی سازی و پرمحتوا كردن برنامه های دهه فجر، قدرت اثربخشی این برنامه ها بویژه در نسل جوان را بالا ببرند چرا كه برگزاری با كیفیت و مطلوب برنامه های دهه فجر بهترین راه یادآوری خدمات ارزنده نظام اسلامی است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیروان نیز بر استمرار ارزش های انقلاب اسلامی و ضرورت حضور همه جانبه مردم در صحنه ها تاكید كرد.

'عبدالجواد توحیدی' با بیان اینكه دهه فجر فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با انقلاب اسلامی و اهداف مقدس آن است، گفت: این ایام یادآور مبارزات قهرمانانه مردم برای رهایی از یوغ استبداد ستمشاهی است.

وی افزود: برنامه های گرامیداشت این ایام باید از پیام و ارزش های معنوی انقلاب اسلامی سرشار باشد و با خلاقیت و ابتكار اجرا شود.

برای برگزاری باشكوه تر برنامه های ایام دهه فجر در شهرستان شیروان 13 كمیته از جمله در زمینه های اطلاع رسانی، اصناف، تبلیغات، فرهنگ و ارشاد، فضاسازی و ... پیش بینی شده است. ك/2

ق/626