۹ دی ۱۳۹۱، ۱۳:۴۰
کد خبر: 80477318
T T
۰ نفر
حماسه نهم دي موجب تقويت وحدت و تضمين امنيت ملي شد

اراك - نماينده ولي فقيه در استان مركزي گفت: حماسه نهم دي موجب تقويت وحدت و تضمين امنيت ملي و خنثي شدن تبليغات پوچ دشمنان شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله 'قربانعلی دری نجف آبادی' روز شنبه در همایش حماسه نهم دی در مسجد الزهرا (س) افزود: این روز بزرگ تداعی كننده حماسه ای جاوید و بیعت دوباره با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی بیان كرد: ملت ایران اسلامی با خلق حماسه بزرگ و ماندگار نهم دی، 'نه' بزرگی به دشمنان انقلاب اسلامی گفتند.

امام جمعه اراك ادامه داد: مردم ایران با خلق این حماسه به جهانیان ثابت كردند كه در پاسداری از حرمت خون مطهر شهدا و آرمان های امام راحل ثابت قدم هستند.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار كرد: براساس آیه های قرآن، انسان همواره در معرض امتحان و آزمایش الهی است كه با حركت در مسیر قرآن، ولایت و رهبری می توان از هر آزمونی سربلند بیرون آمد.

وی خاطرنشان كرد: منافقان كوردل، دشمنان قسم خورده، مزدوران و ضد انقلاب در جریان فتنه، همراه با حمایت همه جانبه رسانه های استكباری برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمده بودند.

نماینده ولی فقیه در استان مركزی افزود: اغتشاش، آشوب، اردوكشی خیابانی و توهین به مقدسات پذیرفتنی نییست.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح كرد: معیارهای انقلاب اسلامی و مسلمانان با غرب و استكبار جهانی متفاوت است و نباید برخی خواص با حركت های نابخردانه آب در آسیاب دشمن می ریختند.

امام جمعه اراك اظهار كرد: بهتر بود نامزدهای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری پس از 22 خرداد 88 علیه منافقان كوردل، سران استكبار جهانی و رژیم صهیونیستی بیانه داده و خط خود را از جریان نفاق جدا می كردند.

آیت الله دری نجف آبادی یادآور شد: ملت ایران با تمام وجود به اسلام، رهبری، ولایت فقیه و قانون اساسی پایبند است و با بصیرت افزایی و تقویت وحدت كلمه با محوریت رهبر معظم انقلاب اسلامی برای خنثی كردن توطئه های دشمنان آماده است.

نماینده ولی فقیه در استان مركزی تاكید كرد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی با حركت در مسیر آرمان ها و اهداف امام راحل، ملت را به خوبی در مسیر اقتدار، عزت و سعادت هدایت می كند.

517/559/ 684
۰ نفر