۱۸ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۴۰
کد خبر: 80489021
T T
۰ نفر
مصرف فرآورده هاي نفتي در منطقه زاهدان كاهش يافت

زاهدان - مدير شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه زاهدان از كاهش سه درصدي مصرف انواع فرآورده هاي نفتي طي 9 ماه گذشته از سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل در منطقه زير پوشش اين نهاد خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی این شركت، 'دادخدا اعتصامی' گفت: با انجام اقدامات كنترلی از جمله منطقه ای كردن عرضه نفت گاز، اجرای طرح كدگذاری خودروهای بنزین سوز، بازنگری و كنترل سهمیه مصرف كنندگان عمده در مجموع فرآورده های نفتی توزیع شده در منطقه زیر پوشش این شركت در مدت یاد شده كاهش یافت.

وی اظهار داشت: در 9 ماه گذشته از سال جاری یك میلیارد و 339 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت كوره در منطقه زیر پوشش این شركت توزیع شده است.

او افزود: این فرآورده های نفتی شامل 365 میلیون و 324 هزار لیتر بنزین،170میلیون و 873 هزار لیتر نفت سفید، 626میلیون و 818 هزار لیتر نفت گاز و 176میلیون و 217 هزار لیتر نفت كوره است كه از مبادی حمل شده و در مجاری عرضه منطقه توزیع شده است.

وی بیان كرد: افزون بر فرآورده های نفتی یاد شده، 57 هزار 918 تن گاز مایع طی این مدت در منطقه زیر پوشش شركت پخش فرآورده های نفتی زاهدان توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، شركت پخش فرآورده های نفتی زاهدان چهار ناحیه زاهدان ،زابل، خاش و سراوان را زیر پوشش دارد.

سیستان و بلوچستان دارای دو شركت پخش فرآورده های نفتی مستقر در زاهدان و چابهار است.

7315/7437