۱۹ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۱۱
کد خبر: 80490829
T T
۰ نفر
قانون اختصاص مزاياي فوق العاده خاص به كاركنان سازمان بهزيستي تصويب شد

تهران - مدير كل امور مجلس سازمان بهزيستي كشور اعلام كرد: قانون اختصاص مزاياي خاص و فوق العاده به كاركنان سازمان بهزيستي كشور در كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي تصويب شد.

'مهدی زهرایی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود: این قانون همچنین در كارگروه برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز تصویب شد.

وی با بیان اینكه قانون مزایای فوق العاده خاص كاركنان سازمان بهزیستی كشور پیش از این در كمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شده بود، اظهار داشت: بر این اساس حقوق كاركنان سازمان بهزیستی همانند كاركنان سازمان های پزشكی قانونی و انتقال خون ایران افزایش می یابد.

این مقام مسوول در توضیح قانون مزایای فوق العاده خاص ویژه كاركنان سازمان بهزیستی یادآور شد سال گذشته نمایندگان مجلس قانون استفاده از مزایای خاص را برای كاركنان سازمان های پزشكی قانونی و انتقال خون در قالب طرح به منظور بررسی در مجلس ارایه كردند.

زهرایی ادامه داد: بر این اساس نمایندگان مجلس طرح تسری قانون مزایای فوق العاده خاص كاركنان سازمان های یادشده را برای كاركنان سازمان بهزیستی نیز تصویب كردند.

وی با بیان اینكه كاركنان سازمان بهزیستی در شرایط سختی مشغول به كار هستند، خاطر نشان كرد: براساس این طرح، دریافتی كاركنان این سازمان هم سطح كاركنان پزشكی قانونی و سازمان انتقال خون ایران خواهد شد.

اجتمام (4)** 9134/1788**1569
۰ نفر