۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۶:۲۷
کد خبر: 80507315
T T
۰ نفر
يكهزار كيلوگرم برنج خارجي قاچاق در قزوين كشف شد

قزوين – رييس پليس آگاهي استان قزوين گفت: ماموران اين پليس يكهزار و 80 كيلوگرم برنج و 108 ثوب پوشاك خارجي قاچاق را در دو اقدام پليسي كشف وضبط كردند.

سرهنگ 'رجبعلی امینی' روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی قزوین حین كنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه قزوین – زنجان به یكدستگاه وانت نیسان مشكوك، آن را متوقف و در بازرسی از خودرو یكهزار و 80 كیلوگرم برنج خارجی قاچاق كشف و دو نفر را در این خصوص دستگیر كردند.

وی اظهار كرد: در این مدت این ماموران حین گشت زنی در آزادراه قزوین – زنجان یكدستگاه سواری پژو 405 با دو سرنشین را متوقف و در بازرسی از آن 108 ثوب پوشاك كشف و سرنشینان خودرو را دستگیر كردند.

این مسوول ادامه داد: در مدت یاد شده ماموران انتظامی شهرستان آبیك به یكدستگاه وانت نیسان در حال سوختگیری مشكوك، وبعد از بررسی دو هزار لیتر گازوییل قاچاق را از این خودرو كشف و ضبط كردند.

امینی خاطرنشان كرد: روز گذشته ماموران كلانتری 12 بازار قزوین نیز 6 دستگاه موتورسیكلت 250 سی سی قاچاق را كشف و آنها را به اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی دلالت دادند.

7391/616