۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۳۸
کد خبر: 80508129
T T
۰ نفر
حضور دو فيلم ايراني در بخش سينماي غيرمتعهدها در جشنواره فجر

تهران- اسامي دو فيلم ايراني بخش سينماي غيرمتعهدها در سي و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، روابط عمومی سی و یكمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روز دوشنبه اعلام كرد: فیلم‌های 'فرزند چهارم' به كارگردانی وحید موساییان و 'خاك و مرجان' به كارگردانی مسعود اطیابی از كشورمان به همراه 12 فیلم از كشورهایی چون هند، عراق، تونس، امارات، الجزایر، مراكش، آذربایجان، سنگال، لبنان، قطر و مصر در این بخش نمایش داده می‌شود.

نظر به ریاست ایران بر اجلاس جنبش غیرمتعهدها، برگزاركنندگان جشنواره در راستای هم اندیشی و انتقال تجربیات و فرهنگ و آداب و رسوم كشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها بخشی جداگانه با عنوان سینمای غیرمتعهدها راه‌اندازی كردند.



انتشار جدول نمایش مردمی فیلم‌های جشنواره فجر

جدول نمایش مردمی فیلم‌های سی و یكمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در فاصله 12 روز به آغاز جشنواره منتشر شد.

در راستای احترام به مخاطبان محترم و رعایت نظم و انضباط در این دوره از برگزاری جشنواره فجر، جدول نمایش مردمی فیلم‌های این دوره از جشنواره در فاصله 12 روز مانده به آغاز جشنواره منتشر شد.در این جدول كه با مراجعه به سامانه اینترنتیwww.fajrticket.ir و www.fajrticket.com قابل مشاهده است، مخاطبان محترم می‌توانند سینما و فیلم‌های مورد نظر خود را انتخاب و تهیه كنند.

سری بلیت 11 تایی بخش سودای سیمرغ و نگاه نو 55 هزار تومان و سری بلیت سینما حقیقت و جشنواره جشنواره ها، مسابقه بین الملل( جام جهان نما)، نمایش های ویژه ، سینمای سعادت و چشم انداز سینمای چین و لهستان 33 هزار تومان می باشد.

همچنین سری11 تایی بلیت بخش فیلم های سه بعدی 90 هزار تومان می باشد و در صورت خرید بلیت از طریق گیشه سینماها در ایام برگزاری جشنواره هر قطعه بلیت 10 هزار تومان است.

پیش خرید بلیت‌های جشنواره طی روزهای اول، دوم و سوم بهمن ماه صورت می‌گیرد و بعد از این تاریخ تمدید نمی‌شود.

همچنین تاریخ تحویل بلیت‌‌های پیش‌خرید شده روزهای چهارشنبه (4 بهمن) و پنج‌شنبه (5 بهمن) می‌باشد.سازمان‌ها و نهادها با در دست داشتن نامه تایید شده توسط دبیر جشنواره، روزهای شنبه (7 بهمن) و یكشنبه (8 بهمن) می‌توانند به محل فروش بلیت واقع در پردیس سینمایی ملت مراجعه كنند.

سینماها و پردیس‌های سینمایی آزادی، اریكه ایرانیان، استقلال، جوان، شكوفه، فرهنگ، فلسطین، ملت، تماشا، راگا، ماندانا و ایوان شمس در ایام برگزاری سی و یكمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، فیلم‌های جشنواره را در بخش‌ها سینمای جهان، سینمای ایران، سینما حقیقت و بخش ویژه فیلم‌های سه‌بعدی به نمایش می‌گذارند.

سی و یكمین جشنواره فیلم فجر 12 تا 22 بهمن ماه برگزار می شود.

فراهنگ(2)**1983**1588