۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۰۴
کد خبر: 80511811
T T
۰ نفر
مجوز تاسيس داروخانه هلال احمر در بوشهر پس از 17 سال درخواست صادر شد

بوشهر- مديرعامل جمعيت هلال احمر استان بوشهر گفت: پس از 17سال درخواست و انتظار به تازگي مجوز تاسيس داروخانه هلال احمر اين استان صادر شده است.

عبدالكریم شعبان‌زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: موافقت با صدور مجوز تاسیس این داروخانه براساس تفاهم صورت گرفته با مسوولان دانشگاه علوم پزشكی بوشهر محقق شد.

وی اضافه كرد: این حمایت و توجه رییس دانشگاه علوم پزشكی استان بوشهر نشان از عزم وی برای ارتقای بخش سلامت در این استان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: همچنین رییس دانشگاه علوم پزشكی بوشهر امروز از بخش های مختلف فیزیوتراپی و امكانات درمانی جمعیت هلال احمر بوشهر بازدید كرد و مقرر شد برای تاسیس چهار كلینیك درمانی در نقاط مختلف این استان نیز با این جمعیت همكاری داشته باشد.

شعبان‌زاده اضافه كرد: با توجه به دستور رییس دانشگاه علوم پزشكی بوشهر برای راه اندازی داروخانه هلال احمر پی گیر مقدمات انجام این كار و فراهم كردن زمینه افتتاح داروخانه در دهه فجر امسال هستیم.

شعبان‌زاده یادآور شد: با تاسیس داروخانه هلال احمر علاوه بر تامین داروی بیماران خاص و صعب العلاج، شاهد ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در استان بوشهر خواهیم بود.

وی، از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه بوشهر، استاندار و مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی برای موافقت راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در این استان قدردانی كرد.

استان بوشهر هم اكنون فاقد داروخانه هلال احمر است و داورهای بیماران خاص از طریق داروخانه 22 بهمن بوشهر در اختیار بیماران قرار می گرفت.

ك/3

629/539