۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۶:۰۲
کد خبر: 80517101
T T
۰ نفر
72 درصد سرقت ها در چهارمحال وبختياري طي سالجاري، كشف شده است

شهركرد - فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري با بيان متلاشي شدن 33 باند سرقت طي سالجاري در استان، گفت: 72 درصد سرقت هاي به وقوع پيوسته در استان از ابتداي سالجاري تاكنون، كشف شده است.

سرهنگ 'اسرافیل جعفری' عصر یكشنبه از متلاشی شدن 33 باند سرقت شامل سرقت خودرو موتورسیكلت، لوازم داخل خودرو، دستگیری باندهای زورگیری، سرقت احشام، كیف قاپی و سرقت لوازم منزل خبر داد و گفت: در این رابطه 130 متهم دستگیر و 725 فقره انواع سرقت كشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس چهارمحال وبختیاری، وی با اشاره به افزایش 37 درصدی كشف نسبت به وقوع سرقت طی سالجاری گفت: برخی از سرقت های انجام شده در استان، ناشی از بی توجهی صاحبان اموال است.

***

102 میلیارد ریال كالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری كشف شد

سرهنگ جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان افزایش 53 درصدی كشف كالای قاچاق در چهارمحال وبختیاری طی سالجاری، ادامه داد: مبارزه قاطعانه با پدیده قاچاق كالا از اولویت های كاری پلیس است و در این زمینه همكاری و هماهنگی مطلوبی میان دستگاه های مرتبط با این موضوع به وجود آمده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری تاكید كرد:از ابتدای سالجاری تاكنون، 215 فقره پرونده قاچاق در اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی تشكیل و 102 میلیارد ریال انواع كالای قاچاق كشف و ضبط شد.

***

توقیف 9762 دستگاه خودرو و موتورسیكلت متخلف و ضبط 41 جلد گواهینامه دارای نمره منفی

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازآموزی 2536 راننده وسایل نقلیه عمومی بار و مسافر، از توزیع یك هزار و 500 كلاه ایمنی در میان راكبان موتور سیكلت خبر داد.

وی از اجرای طرح های ضربت و تشدید اقدامات كنترلی در محورهای پر تردد چهارمحال وبختیاری از سوی پاسگاه های پلیس راه خبر داد و با اشاره به توقیف 9762 دستگاه خودرو و موتور سیكلت متخلف، گفت: از ابتدای سالجاری تاكنون، 41 جلد گواهینامه دارای نمره منفی رانندگان ضبط شد.

سرهنگ جعفری به تجهیز تیم های گشتی پلیس به دوربین های فیلمبرداری برای ثبت وقایع و حوادث ترافیكی اشاره كرد و گفت: امسال 34 هزار و 510 فقره كنترل سرعت با استفاده از این دوربین ها صورت گرفت.

547/