۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۲۳
کد خبر: 80525091
T T
۰ نفر
طرح ويژه تنظيم بازار ايام پاياني سال در خراسان رضوي اجرا مي شود

مشهد - معاون بازرگاني داخلي سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي گفت: طرح ويژه تنظيم بازار ايام پاياني سال در اين استان اجرا مي شود.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، علی غفوری مقدم هدف از اجرای این طرح را تنظیم بازار، تامین كالاهای اساسی سبد مصرفی خانوار، پیشگیری از هرگونه كمبود كالا یا افزایش غیرمنطقی قیمت كالاها، برخورد با تخلفات احتمالی و نظارت و بازرسی در آستانه سال نو ذكر كرد.

وی اظهار داشت: در طول اجرای طرح، پایش مستمر بازار به موازات تامین و توزیع اقلام پرمصرف و كنترل بازار صورت می گیرد.

او گفت: مدیریت بازار و رسیدگی سریع و دقیق به شكایات مردمی از دیگر اهدافی است كه با اجرای این طرح پیگیری می شود.

غفوری مقدم افزود: هم اكنون تیم های بازرسی در مناطق 33 گانه بازرسی در سطح شهر مشهد و سایر شهرستان ها به صورت روزانه مشغول فعالیت هستند.

او گفت: گرانفروشی، كم فروشی، عدم صدور فاكتور و عدم درج قیمت از جمله تخلفاتی است كه در صورت كشف توسط بازرسان و گزارش های مردمی به سرعت و قاطعانه مورد برخورد قانونی قرار می گیرد.

وی اظهارداشت: انجام اقدامات مشترك بازرسی با بازرسان اصناف در حوزه كالاهای پر مصرف، استقرار مستمر بازرسان در كشتارگاههای طیور، اقدامات مشترك با شعب تعزیرات حكومتی و بازرسی مستمر از مراكز منتخب عرضه كالاهای تنظیم بازار و مراكز عمده توزیع، از اقدامات ویژه در این ایام است.

غفوری مقدم تاكید كرد: افزایش فعالیت ستاد خبری 124 و پایگاههای ثابت بازرسی در شهر و رسیدگی فوری به گزارشات مردمی و رصد مستمر قیمت اقلام اساسی از اقداماتی است كه با جدیت دنبال می شود./1

514 /664