۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۱۷
کد خبر: 80528266
T T
۰ نفر

ادامه گروگانگيري دانش آموز خردسال در آمريكا

۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۱۷
کد خبر: 80528266
ادامه گروگانگيري دانش آموز خردسال در آمريكا

نيويورك – شش روز پس تيراندازي به راننده يك اتوبوس مدرسه و گروگانگيري پسر بچه اي دانش آموز توسط يك فرد مسلح در شهر ميدلند ايالت آلاباماي آمريكا، مردم اين شهر روز يكشنبه در حالي جسد اين راننده را به خاك سپردند كه هنوز پليس موفق به پايان دادن به اين گروگانگيري عجيب نشده است.

به گزارش ایرنا مردم شهر میدلند روز یكشنبه جسد راننده 67 ساله اتوبوس مدرسه را كه روز چهارشنبه گذشته توسط یك مردم مسلح به قتل رسید به خاك سپردند.

در مراسم خاكسپاری، بسیاری از مردم این شهر برای آزادی گروگان این مرد كه یك پسریجه دانش آموز است، دعا كردند.

پلیس می گوید انگیزه این مرد از گروگان گرفتن دانش آموزی خردسال معلوم نیست ولی وی سوابق خشونت و رفتار نامتعارف در محل زندگی خود دارد و به نظر می رسد از لحاظ روانی متعادل نیست.

پلیس همچنین می گوید این فرد دارای تفكرات ضد دولتی است، اما توضیح بیشتری در خصوص نداده است.

در عین حال پلیس هیچ اطلاعاتی به رسانه ها درباره درخواست این مرد نمی دهد و تنها گفته است كه مواد غذایی و اسباب بازی در اختیار وی و گروگانش قرار داده و در حال تلاش برای پایان دادن به مساله به صورت مسالمت آمیز می باشد.

این فرد مسلح به همراه این كودك در یك تونل مخفی شده است.

این فرد مسلح هفته گذشته به اتوبوس دانش آموزان در شهر میدلند حمله كرد و پس از كشتن راننده آن، یكی از دانش آموزان را به گروگان گرفت.

این حادثه در حالی صورت گرفته كه پس از كشتار مدرسه ابتدایی نیوتاون، نگرانی در آمریكا نسبت به امنیت مدارس گسترش یافته است.

اروپام 2251 **1908