۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۷:۵۷
کد خبر: 80529533
T T
۰ نفر
پژمان بازغي: شبكه نمايش خانگي مردم را با سينما آشتي مي دهد

تهران- بازيگر سينما و تلويزيون بر لزوم حمايت دولت از شبكه نمايش خانگي تاكيد كرد و گفت:كاركرد مناسب اين رسانه مي تواند مردم را با سينما آشتي دهد.

'پژمان بازغی' بازیگر مجموعه دوم قلب یخی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: شبكه نمایش خانگی در مقایسه با سایر رسانه ها نوپا تر بوده و چند سالی است كه مردم در حال عادت كردن به آن هستند.

وی ادامه داد:به نظرم متولیان امر باید كاری كنند كه كیفیت آثار شبكه نمایش خانگی مثل فیلم های تلویزیونی كاهش پیدا نكند تا مردم با این رسانه ارتباط خود را حفظ كنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون یادآور شد:در چند سال گذشته نبود تداوم انتشار چند مجموعه سبب بی اعتمادی مردم نسبت به این رسانه عمومی شده است.بنابراین لازم است با اقدامات موثر بار دیگر مخاطبان را با شبكه نمایش خانگی آشتی داد.

بازغی توضیح داد:بسیاری از تولیدات عرضه شده در این شبكه از سوی بخش خصوصی انجام می شود و شاید مسایل مالی و مشكلات پیش رو مانع تداوم این كارها می شود،با حمایت وزارت ارشاد می توان مانع این امر شد.

این بازیگر سینما با یادآوری اینكه مردم بابت تهیه سریال های مجموعه خانگی هزینه می كنند،افزود:نهادهای متولی این عرصه باید بر فیلمنامه های این بخش نظارت بیشتری داشته باشند و به هر اثری با هر كارگردانی اجازه عرضه در شبكه نمایش خانگی ندهند.كیفیت مجموعه های این رسانه بر اقبال عمومی مردم بسیار تاثیرخواهد داشت.

به گفته بازغی،وظیفه فعالان این عرصه این است كه در كنار جلوگیری از ریزش مخاطبان شبكه نمایش خانگی ،با تولید سریال های با كیفیت و جذاب ،تعداد مخاطبان شبكه نمایش خانگی را افزایش دهند.

بازیگر فیلم سینمایی 'دوئل' درباره حضور در نقش پلیس در مجموعه دوم قلب یخی گفت: اصراری برای بازی درنقش پلیس ندارم،اما وقتی تعداد فیلم نامه های خوب بسیار كم است،اگر چند نقش مشابه هم پیشنهاد شود به ناچار باید پذیرفت.

وی كه در جشنواره سی ویكم فیلمی ندارد درباره دوری خود از سینما توضیح داد: به دلیل بازی در سریال تلویزیونی'دولت مخفی' و حضور در یكی از اپیزودهای سریال'محمد رضا آهنج' فرصت و امكان حضور در فیلم های سینمایی را نداشتم اما به زودی به این عرصه باز خواهم گشت.

بازیگر سریال 'تاوان' جشنواره فیلم فجر را نماد سینمای ایران دانست و گفت:این رویداد هنری با اتفاقات و حواشی خود سینمای ایران را زنده نگه داشته است.

سی ویكمین جشنواره بین المللی فیلم فجر تا 22 بهمن برپاست.

فراهنگ(4)**9173**