۱۹ بهمن ۱۳۹۱، ۲۰:۴۵
کد خبر: 80534842
T T
۰ نفر
نماينده مجلس :سازش با كشورهاي مستكبر ترقي كشور را ميسر نمي كند

ساري- نماينده قائمشهر , سوادكوه و جويبار در مجلس شوراي اسلامي گفت : كشور و ملت ايران با سازش با كشورهاي مستكبر همچون آمريكا به ترقي و پيشرفت دست نمي يابد .

به گزارش خبرنگار ایرنا , ' سید هادی حسینی' در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری جدیدالتاسیس سیمرغ , همچنین گفت:برخی با بیان و سر دادن مساله سازش با آمریكا عنوان می كنند كه كشور از مشكلات رها می شود و به پیشرفت دست می یابد این در حالیست كه امریكا و كشورهای مستكبر هیچگاه بدنبال پیشرفت كشورها و حل مشكلات آنها نیستند .

نماینده مردم قائمشهر , سوادكوه و جویبار درمجلس شورای اسلامی با تاكید بر اینكه آنچه نظام جمهوری اسلامی ایران بدست آورده است مرهون پایداری و مقاومت در برابر فشارهای بیگانه است , گفت: اتحاد و همدلی ثمره ای بجز پیشرفت و ترقی برای كشورو نظام به همراه نداشته است و باید به این سیاق پیش رفت.

' كمال علیپور ' دیگر نماینده مردم قائمشهر , سوادكوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم دهه فجر امسال را متفاوت با سالهای گذشته دانست و گفت:فشارهای مختلفی بر كشور وارد آمد تا قطار توسعه و پیشرفت بازبماند .

وی ادامه داد: به بركت خون شهدا و ایستادگی ملت ایران , كشور در مسیر توسعه و پیشرفت حركت می كند .

علیپور ادامه داد : ایران اسلامی از كشورهای برتر جهان است كه به دانش هسته ای دست یافته است و این پیشرفتها در سایه اتكاء به خود و بدون وابستگی به كشورهای مستكبرحاصل شده است .ك/2

/7329/402