۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۷:۳۴
کد خبر: 80537765
T T
۰ نفر

ورامين، تهران بزرگ – در آستانه سالروز پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي مردم ايران به رهبري امام راحل ، پايگاه بسيج شهيده ناهيد فاتحي كرجو با برگزاري آييني در ورامين افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم كه شنبه شب با حضور فرمانده سپاه پاسداران و مسوولان شهرستان ورامین در پایگاه حوزه شش حضرت كوثر(س) برگزار شد، فعالیت پایگاه بسیج شهیده ناهید فاتحی كرجو در ورامین آغاز شد .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه ورامین در این آیین گفت: بسیج در تمام صحنه های انقلاب اسلامی حضوری مقتدر و فعال داشته و این حضور تنها به برادران خلاصه نمی شود بلكه زنان شیردل ایران اسلامی صحنه هایی از ایثار و مقاومت از خود بر جای گذاشته اند كه در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی ثبت شده است.

سرهنگ پاسدار محمد مومنی فر افزود : بسیجیان همواره در خط امام و شهدا و در مسیر ولایت فقیه حركت كرده اند و این حضور تنها به دوران هشت سال دفاع مقدس خلاصه نمی شود بلكه بسیجیان در جریان فتنه سال 88 حضور موثر خود را به درستی نشان دادند.

وی گفت : امروز عزت و افتخار ایران اسلامی به واسطه رشادت و ایثار شهیدان و به بركت خون پاك آنان به دست آمده و باید همه از این افتخار و عزت پاسداری كنیم.

مومنی فر ادامه داد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان و امتداد راه سراسر افتخار آنان می تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر توطئه های دشمنان مصون نگاه دارند .

مسوول تربیت و آموزش حوزه شش كوثر(س) ورامین نیز در این مراسم گفت: شهیده ناهید فاتحی كرجو حماسه ای از خود در تاریخ ایران اسلامی به یادگار گذاشت كه نه تنها زنان و دختران، كه تمام ملت ایران باید از وی درس آزادگی بیاموزند.

' فاطمه تاجیك ' افزود: این شهیده بزرگوار ترجیح داد در بدترین شرایط شكنجه شود اما به امام راحل توهین نكند و سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی اظهار كرد: راه اندازی پایگاه بسیج شهیده ناهید فاتحی كرجو ارج نهادن به تمام شهیدانی است كه در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی بر تمامی سختی ها غلبه كردند و حسرت یك آه كشیدن را بر دل دشمنان اسلام گذاشتند .

شهیده ناهید فاتجی كرجو در سال 1360 با شكنجه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در كردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و مردم ایران اسلامی این شهیده بزرگوار لقب سمیه كردستان می شناسند.

تهرام/7254/1556/
۰ نفر