۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۵۷
کد خبر: 80538129
T T
۰ نفر
مردم فومن با آرمان هاي امام (ره) و انقلاب اسلامي بيعتي دوباره بستند

رشت - مردم هميشه در صحنه فومن، با حضور گسترده در راهپيمايي 22 بهمن، بار ديگر با آرمان هاي امام راحل و شهيدان سرفزار ايران اسلامي بيعت و تجديد ميثاق كردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم دیندار و همیشه در صحنه شهرستان فومن، امروز (یكشنبه) با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، همراه دیگر هموطنان حماسه ای بزرگ آفریدند و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مایوس كردند.

اقشار مختلف مردم فومن با سردادن شعارهایی همچون 'مرگ بر آمریكا'، 'خامنه ای ، خمینی دیگر است' و 'استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی' با آرمان های والای شهیدان و امام راحل تجدید پیمان كردند.

شمار كثیری از مردم شهرستان فومن در سالروز پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی، 22 بهمن ماه را مظهر و نماد بارزی از اتحاد، وحدت، یكپارچگی و اقتدار ملت بزرگ ایران دانستند.

آنان در راهپیمایی امروز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی، حضور گسترده و پرشور مردم دیندار و ولایتمدار اقصی نقاط ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن را مهر تاییدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی و روز سرافكندگی دشمنان این سرزمین عنوان كردند.

مردم فومن راهپیمایی پرشور ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را بیعت مجدد با آرمان های امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با اهداف والای شهدای سرافراز دانسته و اعلام داشتند: ما ملت غیور و همیشه در صحنه بار دیگر در دفاع و پاسداشت از ارزش ها و اعتقادات دینی و رهروی از ولایت فقیه به رهبری مقام معظم رهبری، مشت محكمی بر دهان دشمنان میهن اسلامی بویژه آمریكای جنایتكار خواهیم زد.

آنان همچنین با اشاره به سربلندی، عزت و افتخار بیش از پیش ملت ایران در زمینه های مختلف و رسیدن به قله های ترقی و رشد در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و دیگر بخش ها در جهت توسعه پایدار، این موفقیت ها را مرهون خون شهدا و از دستاوردهای انقلاب اسلامی ذكر كردند.

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان و نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع راهپیمایان این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری حكیمانه امام خمینی (ره)، حضور آگاهانه و وحدت مردم و خون پاك شهدای گرانقدر با تأسی از فرهنگ ناب عاشورا به پیروزی رسید.

'ناصر عاشوری' افزود: استقلال، آزادی، خودباوری و رسیدن به قله های رفیع موفقیت در زمینه های مختلف، از دستاوردهای بی نظیری است كه با پیروزی انقلاب و با ابعاد دینی و مذهبی برای ملت ایران به ثمر نشست.

وی اظهار كرد: امروز ملت سرافراز ایران اسلامی متأثر از آموزه های دینی اسلام ناب و مكتب عاشورای امام حسین(ع) در زمینه های مختلف به عنوان یك قدرت در منطقه و جهان شناخته می شوند.

عاشوری با بیان اینكه مردم با ندای رهبری، شجاعانه جواب تحریم ها را با حضورشان نشان دادند، گفت: در حقیقت 22 بهمن ماه تبیین فداكاری های امام خمینی و ملت و تجدید بیعت مردم با ولایت فقیه است.

وی همچنین با تقدیر از حضور پرصلابت مردم در صحنه های مختلف تصریح كرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه ، به معنای برهم زدن نقشه دشمنان اسلام و پاسخ قاطع و نه محكم به خواسته ها و اهداف پلید استكبار و صهیونیسم جهانی است.

راهپیمایی پرشور 22 بهمن در مراكز بخش سردارجنگل و شهر فومن با شركت گسترده مردم انقلابی این مناطق برگزار شد.

شهرستان فومن در 25 كیلومتری غرب مركز استان گیلان دارای بیش از 97 هزار نفر جمعیت است.ك/4

7294/695