۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۲۶
کد خبر: 80538194
T T
۰ نفر

شرافت و عزت كشور در پايبندي به اسلام است

۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۲۶
کد خبر: 80538194
شرافت و عزت كشور در پايبندي به اسلام است

رشت ، رودسر - مسوول نمايندگي ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين كشور گفت: شرافت و عزت كشور در گرو پايبندي به اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'محمدرضا تویسركانی' روز یكشنبه در جمع راهپیمایان مراسم یوم الله 22 بهمن شهرستان رودسر در شرق استان گیلان افزود: انقلاب اسلامی ایران پدیده ای است كه تحلیلگران و نخبگان جهان عاجز از تحلیل این پدیده پر رمز و راز هستند.

وی اظهار كرد: این انقلاب یك انقلاب حزبی، صنفی و ملی نبود بلكه یك انقلاب خدایی و انفجار نور بود.

حجت الاسلام تویسركانی در ادامه سخنانش با بیان اینكه ما در مقابل ظلم و ظالم سر سازش فرود نمی آوریم، افزود: ملت ایران با ظالم همیشه در ستیز است و امروز آمریكا را راس ظالمان دنیا می دانیم.

وی بحث جهاد و تلاش را از دیگر اركان انقلاب اسلامی ذكر و تصریح كرد: در دهه ای كه به نام پیشرفت و عدالت نامگذاری شده، باید بیشتر از گذشته، تلاش و جهاد كنیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین كشور با بیان اینكه اكنون در دوران اقتصاد مقاومتی هستیم، گفت: امروز دشمنان با تحریم و هدف قرار دادن اقتصاد و رفاه مردم، می خواهند دین مردم را بگیرند اما ما با تلاش و پایداری بطور قطع به دنیا نشان می دهیم با وجود همه تحریم ها و تهدیدها با ظالم سازش نمی كنیم.

حجت الاسلام تویسركانی مهم ترین مشخصه انقلاب اسلامی ایران را ولایت فقیه دانست و افزود: این ولایت ، خدایی و الهی است و جلوی انحراف در انقلاب را می گیرد.

وی خاطرنشان كرد: ولایت فقیه، پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) است و امروز دنیای استكبار بیشترین دشمنی را با ولایت دارد.

وی حركت در سایه ولایت فقیه را موجب سعادت دانست و اضافه كرد: انقلاب اسلامی، دنیا را بیدار كرده و الگوی بیداری اسلامی در كشورهای منطقه است.

ك/2

7290/603/330
۰ نفر