توزيع 10 ميليارد تومان بن نوروزي ميان مددجويان كميته امداد

تهران - مدير كل بازرگاني و توليد كميته امداد امام خميني (ره) از توزيع 10 ميليارد تومان كارت (بن) براي خريد نوروزي ميان مددجويان خبر داد.

'امرالله حسینی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: سال گذشته این رقم پنج میلیارد تومان بود كه امسال شورای مركزی این نهاد با توجه به شرایط اقتصادی، تحریم ها و افزایش قیمت اقلام مورد نیاز مددجویان، این رقم را به 10 میلیارد تومان افزایش داده است.

وی از استقبال مددجویان زیر پوشش این نهاد از فروشگاه نوروزی خبر داد و گفت: فروش نوروزی این فروشگاه ها از هفتم بهمن ماه امسال آغاز شد و مددجویان در این مدت به میزان بن های دریافتی، كالاهای مورد نیاز خود را از این فروشگاه ها تهیه كرده اند.

حسینی افزود: تاكنون حدود سه هزار و 700 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد با در دست داشتن 10 هزار و 983 بن به فروشگاه نوروزی كمیته امداد مراجعه كرده و كالاهای مورد نیاز خود را خریداری كرده اند.

وی با بیان اینكه اعتبار هر بن 10 هزار تومان است، ادامه داد: به هر نفر سه بن ارایه شده كه مددجویان به همان میزان خرید نقدی نیز داشته اند.

حسینی در ادامه اضافه كرد: با توجه به خرید نقدی مددجویان زیر پوشش این نهاد پیش بینی می شود تا پایان برگزاری این فروشگاه 20 میلیارد تومان كالا به فروش برسد كه در این خصوص اقدامات لازم به عمل آمده است.

وی با بیان اینكه بن های خرید غیرنقدی از سوی مجریان كمیته امداد میان نیازمندان غیرمددجو نیز توزیع شده است، خاطر نشان كرد: كسری خرید این افراد و مددجویان تحت حمایت كمیته امداد از سوی این نهاد پرداخت می شود.

مدیر كل بازرگانی و تولید كمیته امداد اضافه كرد: در روز گشایش این فروشگاه چهار هزار و 300 قلم كالا از جمله مواد پروتئینی، پوشاك، كیف و كفش، خواربار، لوازم خانگی، مواد شوینده و منسوجات عرضه شده است و تاكنون 200 قلم كالای دیگر نیز به فهرست اولیه اضافه شده است.

حسینی با بیان اینكه 704 غرفه در این فروشگاه فعال است و به عرضه كالاهای مورد نیاز مددجویان می پردازند، بیان داشت: فروشگاه نوروزی كمیته امداد تا 31 فروردین ماه 92 دایر است و خانواده‌های مددجو می توانند از ساعت 9 تا 18 با در دست داشتن كارت ویژه خرید كالا به محل این فروشگاه واقع در اتوبان صیاد شیرازی بعد از بیمارستان گلستان، مجتمع فدك این نهاد مراجعه كنند.

وی یادآور شد: همچنین هماهنگی های لازم با شركت واحد اتوبوسرانی به منظور تسهیل رفت و آمد مددجویان به فروشگاه نوروزی كمیته امداد، از مسیرهای پایانه های آزادی، علم و صنعت، خاوران، رسالت، پارك شهر و فیاض بخش صورت گرفته تا مددجویان هزینه های كمتری را متقبل شوند.

این مقام مسوول با بیان اینكه بن های خرید كالا به مددجویان شهرستانی به صورت نقدی پرداخت می شود، تصریح كرد: به دلیل مشكل اعتبارات در استان ها و شهرستان ها، فروشگاه های عرضه كالاهای ضروری مددجویان در این مناطق ایجاد نشده است.

اجتمام(4)**1788**1569
۰ نفر