۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۶:۵۰
کد خبر: 80548447
T T
۰ نفر

اخبار كوتاه از استان اردبيل

۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۶:۵۰
کد خبر: 80548447
اخبار كوتاه از استان اردبيل

اردبيل - * اردبيل * با حضور رئيس فدراسيون مجمع انتخاباتي ژيمناستيك در اردبيل برگزار شد.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا ، در این مجمع اباذر كریم نژاد با 17 رای از مجموع 19 آرا به عنوان رئیس هیات ژیمناستیك استان اردبیل بمدت چهار سال انتخاب شد. احد پازاج مدیركل ورزش و جوانان استان اردبیل تدوین تقویم ورزشی برای سال 92 را مهم دانست و گفت: ژیمناستیك رشته ورزشی اولویت دار می باشد كه دارای مربیان ایده آل واز نظر امكانات ورزشی نسبت به سایر هیات ها از كیفیت بالایی برخوردار است. وی افزود: این استان از قطب های مهم ژیمناستیك كشور است و برنامه ریزی ، سیاست گذاری و راهكارهای خاص می تواند موجب رشد و پیشرفت این رشته زیبا باشد. در پایان مجمع از بهرام تقی زاده رئیس قبلی هیات ژیمناستیك استان تجلیل شد.

***

* بیله سوار * مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیله سوار در قالب سرود ، كتابخوانی ، نمایش عروسكی و صحنه ای ، مطالعه و تحقیق ، هنرهای دستی و تجسمی و نشریه دیواری در سالن كانون فرهنگی و تربیتی بعثت بیله سوار برگزار شد. مدیر آموزش و پرورش بیله سوار در این آیین بر حضور حداكثری دانش آموزان ، برگزاری هرچه بهتر مسابقه و رعایت عدالت هیات داوران مسابقه تاكید كرد.

***

* بیله سوار * كارگاه آموزشی معلمان دوره ندیده پایه ششم ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیله سوار برگزار شد. مدیر آموزش و پرورش بیله سوار در این جلسه بر استمرار كارگاه آموزشی با هدف تبادل نظر و رفع اشكالات تدریس معلمان پایه ششم ابتدایی تا پایان سال تحصیلی تاكید كرد.

***

* گرمی * فرمانده نیروی انتظامی گرمی از دستگیری پنج سارق در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد. سرگرد حسن شریفی گفت: سارقان بطور مجزا اقدام به سرقت دام ، لوازم ساختمانی و كابل برق كرده بودند. وی افزود: دستگیر شدگان به همراه پرونده های تنظیم شده به محاكم قضایی تحویل داده شدند.

***

* كوثر * مسابقه فوتسال دوستانه در رده سنی بزرگسالان بین تیم تیزبین كوثر و كاریابی كارآفرین اردبیل برای آمادگی و حضور در مسابقات لیگ استانی در سالن شهدای كوثر برگزازر شد. این مسابقه با نتیجه دو بر یك به نفع تیز بین كوثر به پایان رسید.

***

7118/7124/530/594