۱ اسفند ۱۳۹۱، ۷:۵۷
کد خبر: 80550421
T T
۰ نفر
تيم هندبال پيشگامان يزد در مسابقات ليگ كشور شركت كرد

يزد - رييس هيات هندبال استان يزد گفت: تيم پيشگامان كوير يزد به عنوان نماينده هندبال استان در مسابقات قهرماني ليگ جوانان كشور در شهرستان بهبهان شركت كرد .

' ابوالفضل خوشنویس ' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور تیم های باشگاه های مختلف استان های كشور برگزار می شود .

وی خاطر نشان كرد: مسابقات هندبال قهرمانی جوانان كشور به مدت یك هفته در سالن علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان بهبهان ادامه خواهد داشت .

رییس هیات هندبال استان یزد اظهار داشت: در پایان این مسابقات تیم های برتر به مرحله نهایی رقابت ها كه در آینده برگزار می شود راه می یابند .

خوشنویس گفت: رقابت های هندبال قهرمانی جوانان كشور در مناطق مختلف و تحت نظارت فدراسیون هندبال و به میزبانی استان های مختلف برگزار می شود .

وی گفت: تیم ها بصورت باشگاهی و تحت حمایت مادی برخی از شركت ها و كارخانجات در لیگ های مختلف قهرمانی كشور شركت می كنند كه نماینده یزد تحت حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان كویر است .

این مسئول با اشاره به استعدادهای خوبی كه در سطح رشته هندبال استان یزد وجود دارد ، خواستار تقویت تیم ها با حمایت بیشتر بخش خصوصی و فعالان صنعت استان شد .

خوشنویس توجه به ورزش هندبال در سنین پایه و استعدادیابی و همچنین حضور قوی در رقابت های كشوری را برای گسترش روز افزودن این رشته در یزد خیلی موثر دانست .ك3

7536/1968