۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۰۳
کد خبر: 80555102
T T
۰ نفر
پيش فروش بليت قطارهاي مسافربري  شمالغرب كشور آغاز شد

زنجان- مدير عامل راه آهن شمالغرب كشور گفت: پيش فروش اينترنتي بليت قطارهاي مسافربري شركت جوپار راه آهن اين منطقه از امروز آغاز شد.

محمد رضا قربانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش فروش بلیت قطارهای مسافربری این منطقه بصورت حضوری از ساعت هفت صبح پس فردا از طریق آژانس ها آغاز می شود.

وی هم چنین تصریح كرد: بلیت های قطار شركت رجا راه آهن نیز از ساعت 10 صبح هفتم اسفند ماه در آژانس های شمالغرب كشور پیش فروش می شود.

قربانی خاطرنشان كرد: فروش بلیت های مسافربری قطار بطور میانگین 26 درصد افزایش یافته است.

مدیر عامل راه آهن شمالغرب كشور امیدوار شد: با افتتاح ایستگاه زنجان و قزوین تا 26 اسفند ماه امسال، علاوه بر كنترل قیمت بلیت های مسافربری قطار از فروش آن بصورت بازار سیاه در این منطقه و نیز ایستگاه میانه جلوگیری شود.

وی با بیان این مطلب افزود: با این كار بلیت های مراجعین با شناسنامه آنها مطابقت داده می شود تا با مشخصات آنها همنام بوده و مغایرت نداشته باشد.

قربانی ادامه داد: با برنامه ریزی های بعمل آمده مدیر عامل و اعضای كشیك راه آهن این منطقه بصورت تمام وقت در منطقه حضور داشته و شبانه روز خدمات لازم را به مسافرین ارایه خواهند كرد.

مدیر عامل راه آهن شمالغرب كشور هم چنین یادآور شد: در این ایام كلیه واحدهای راه آهن این منطقه در حالت آماده باش كامل خواهند بود.

وی از آماده سازی تمامی مساجد واقع در ایستگاه های راه آهن شمالغرب كشور در ایام نوروز خبر داد و اظهار كرد: میادین این منطقه برای استقبال از مسافرین نوروزی پاكسازی می شود.

قربانی عنوان كرد: آغاز حركت قطارها از 24 اسفند ماه امسال آغاز و تا 16 فروردین سال آینده ادامه دارد.

مدیر عامل راه آهن شمالغرب كشور از جابجایی مسافرین ایام نوروز از ایستگاه زنجان و قزوین به مشهد مقدس خبر داد و گفت: روزهای فرد قطارهای زنجان و روزهای زوج نیز قطارهای ایستگاه قزوین، مسافرین را به این شهر مقدس جابجا خواهد كرد.

وی افزود: مسافرین مشهد مقدس می توانند با مراجعه به شركت قطارهای رجا و سامانه یكپارچه فروش بلیت های قطار نسبت به خرید بلیت اقدام كنند.

7854/522