۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۰۵
کد خبر: 80581590
T T
۰ نفر
وجود مراكز آموزشي پيشرفته و مناسب در زابل ضروري است

زابل - فرماندار زابل گفت: وجود مراكز آموزشي پيشرفته، مناسب و به روز از ضروريات اين شهرستان است زيرا مي توانند نقش بسزايي در پيشرفت هاي علمي و رشد دانش آموزان اين منطقه ايفا كنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان زابل، 'هوشنگ ناظری' روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش زابل در محل فرمانداری، افزود: شورای آموزش و پرورش نقش و تاثیر مهمی در رشد و تعالی آموزش و پرورش و واحدهای زیر مجموعه آن دارد كه باید با جد مودر توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به ساخت فضاهای آموزشی در منطقه گفت: باید با برنامه ریزی مدون سند نیازهای فضای آموزشی منطقه در سریع ترین زمان ممكن تهیه و برای تامین آنها اقدامات لازم را انجام داد.

مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: تعداد 40 كلاس درس با تمامی امكانات از جمله یخچال، پتو، تخت، اجاق گاز، وسایل سرمایشی و گرمایشی برای اسكان مهمانان نوروزی پیش بینی شده است.

معزی افزود: خانه معلم زابل با ظرفیت 60 تخت خواب نیز آماده پذیرایی از مهمانان نورزوی و فرهنگیان است.

وی با اشاره به ثبت نام 442 نفر دانش آموز در المپیاد گفت: پنج نفر از دانش آموزان شركت كننده به مرحله دوم المپیاد راه یافته كه دو نفر آنان در رشته ریاضی، دو نفر رشته زیست شناسی و یك نفر رشته فیزیك هستند.

مدیر آموزش و پرورش زابل بیان كرد: برای نخستین بار در شهر زابل 178 نفر در المپیاد نانو نام نویسی كرده اند كه دوره های آموزشی رایگان در فروردین ماه سال آینده برای آنان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: 33 نفر از دانش آموزانی كه در مسابقات علمی از مدارس و هنرستانها ثبت نام كرده اند به مرحله استانی راه یافته اند. ك/1

7437 / 653